مهاجمی که هت‌تریک کرد و پدرش را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد!

مهاجمی که هت‌تریک کرد و پدرش را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله دوم پلی آف راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و تقابل دو تیم کپنهاگن دانمارک و بریدابلیک ایسلند یک داستان جالب را از خود به جای گذاشت.

به گزارش فوتبالی، از نظر ورزشی این بازی نکته خاصی نداشت. تیم دانمارکی که تجربه بیشتری در مسابقات اروپایی داشت، به سادگی توانست حریفش را در مجموع دو بازی با نتیجه هشت بر سه شکست بدهد. کپنهاگن در بازی برگشت با نتیجه شش بر سه به پیروزی رسید.  درخشان ترین چهره بازی برگشت، اوسکارسون مهاجم ایسلندی بود که سه گل به ثمر رساند. این مهاجم 18 ساله اولین گلهای اروپایی خود را به ثمر رساند هر چند که به نظر می رسد که گلهایش خانواده اش را خوشحال نکرد!

اوری اشتراین اوسکارسون در آکادمی "گروتا ایسلند" رشد کرده است تا این که در حالی که 13 سال و 354 روز سن داشت، اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان در لیگ دسته دو ایسلند داشت و در اولین بازی خود را داشت. در حقیقت مربی اولین بازی دوران فوتبالش هم پدرش یعنی اسکار تروالدسون بود که در سال 2018 به او بازی داد.

حالا پس از پنج سال، اسکارسون هجده ساله به مهاجم فیکس کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و بر پدرش که سرمربی تیم بریدابلیک از ایسلند بود، غلبه کرد. در حقیقت اسکارسون هر چند که باید از هت تریک کردنش و درخشش خود خوشحال باشد اما قطعا از این که پدرش را حذف کرده، خوشحال نیست!

4125