هشدار فن دایک به لیورپولی‌ها بعد از عملکرد افتضاح دفاعی مقابل بایرن مونیخ

هشدار فن دایک به لیورپولی‌ها بعد از عملکرد افتضاح دفاعی مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان باشگاه لیورپول به هم تیمی هایش هشدار داد که نقاط ضعف خود را پیدا و آن تقویت کنند، چون در بازی دوستانه مقابل بایرن مونیخ، اشتباهات فراوانی مرتکب شدند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته ویرجیل فن دایک به صورت رسمی به عنوان کاپیتان اول لیورپول انتخاب شد و حالا فهمیده است که این تیم برای شروعی مقتدرانه در فصلی جدید، هنوز باید کارهای زیادی انجام دهد. در روز چهارشنبه یک بازی دوستانه میان تیم های لیورپول و بایرن مونیخ در سنگاپور برگزار شد. در حالی که قرمزهای بندر مرسی ساید در این بازی 2-0 و 3-2 از حریف خود پیش افتاده بودند، اما در نهایت به خاطر اشتباهات دفاعی، این بازی را با نتیجه چهار بر سه واگذار کردند. 

به نقل از سایت گل، ویرجیل فن دایک در مصاحبه پس از بازی به مشکلات خط دفاعی لیورپول اعتراف کرد و راجع به این بازی گفت: "چیزهای خوب زیادی دیدیم، اما چیزهای منفی فراوانی نیز مشاهده کردیم. بایرن مونیخ حریف خیلی قدرتمندی بود و اگر شما حتی برای یک ثانیه بلغزید، آن ها شما را مجازات خواهند کرد و این اتفاقی بود که در این بازی رخ داد. هنوز باید سخت تمرین کنیم و نقاط ضعف خودمان را پوشش بدهیم."

4416