آمار عجیب رئال مادرید: 63 شوت در دو بازی اخیرش و فقط یک گل!

آمار عجیب رئال مادرید: 63 شوت در دو بازی اخیرش و فقط یک گل!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در مقابل یوونتوس در آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود با نتیجه سه بر یک در اورلاندو شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تور پیش فصل خود در آمریکا به مصاف میلان، یونایتد، بارسلونا و یوونتوس رفت که در دو بازی اول پیروز شد و در دو بازی دوم هم شکست خورد. در حقیقت رئال مادرید در دو بازی اخیرش مقابل تورینی ها و کاتالان ها 63 شوت به سمت دروازه حریفان زد که فقط یکی از آنها توسط وینیسیوس در مقابل بیانکونری ها به گل رسید. در حقیقت رئال مادرید به نظر می رسد که مشکلی جدی در فاز هجومی دارد و از دست رفتن این همه موقعیت هم این نکته را به خوبی ثابت می کند.

رئال مادرید از سویی در تور پیش فصل خود به جز بازی با یونایتد که کلین شیت کرد، در سه بازی دیگر هشت گل دریافت کرد تا نشان بدهد که در فاز دفاعی به شدت شکننده است. در حقیقت به نظر می رسد که تغییر سیستم به 2-4-4 چندان هم مفید واقع نشده است. رئال مادرید چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی مشکلات زیادی دارد. مشکلات هجومی باعث شده تا هواداران از مدیران تیمشان بخواهند که در خرید امباپه عجله کنند چرا که فقط ده روز تا اولین بازی فصل در مقابل اتلتیک بیلبائو زمان باقی مانده است.

4125