خداحافظی تمام بازیکنان تیمی که در جام جهانی 2006 قهرمان شده بود

خداحافظی تمام بازیکنان تیمی که در جام جهانی 2006 قهرمان شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به این ترتیب در سن 45 سالگی کفش های خود را آویخت.

به گزارش فوتبالی، بوفون این تصمیم خود را به طور رسمی اعلام کرد. جیانلوئیجی بوفون در فصل اخیر در تیم پارما توپ زده است. بوفون فوتبال خود را در پارما شروع کرد و اکنون به فوتبال خود در همین تیم پارما هم خاتمه داد.

یکی از ویژه ترین و مهم ترین افتخارات دوران حرفه ای جیانلوئیجی بوفون، قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2006 آلمان است. بوفون در آن زمان دروازه بان اول تیم ملی ایتالیا بود و به همراه تیم ملی ایتالیا موفق شد قهرمان جام جهانی شود. ایتالیایی ها در آن دوره برای چهارمین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های جام جهانی شدند.

اکنون با خداحافظی جیانلوئیجی بوفون، تمام بازیکنان تیم ملی ایتالیا که در جام جهانی 2006 حضور داشتند، کفش های خود را آویخته اند و بازنشسته شده اند. بوفون آخرین بازمانده از آن نسل بود و اکنون او هم با دنیای حرفه ای فوتبال وداع کرد و باید دید که چه برنامه ای برای آینده اش دارد.

بازیکنانی مثل گتوزو، آندره آ پیرلو، دل پیرو، لوکا تونی، ماتراتزی، کاناوارو و چندین و چند اسطوره ایتالیایی دیگر مربوط به آن دوره هستند.

1471