منچستریونایتد، «هالند جدید» را گران‌تر از هالند اصلی خرید!

منچستریونایتد، «هالند جدید» را گران‌تر از هالند اصلی خرید!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد پس از ناامیدی از تلاش برای خرید هری کین در نهایت به سراغ جذب راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی رفت تا این بازیکن را با 85 میلیون یورو به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ بدین ترتیب برای خرید یکی از آینده دارترین مهاجمان فوتبال اروپا، سرمایه گذاری قابل توجهی داشته اند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم آتالانتا به گران ترین انتقال تابستان یونایتد تبدیل خواهد شد و رکورد میسون مونت که با 60 میلیون یورو راهی اولدترافورد شد را خواهد شکست. یونایتد در سالهای اخیر به شدت به دنبال خرید مهاجم نوک بود که به نظر می رسد که به هدف خود دست پیدا کرده است.  نکته جالب این جاست که ارلینگ هالند سال گذشته با 60 میلیون یورو از دورتموند به منچسترسیتی پیوست و حالا هویلوند که لقب "هالند جدید" را دارد، با 25 میلیون یورو بیشتر راهی اولدترافورد می شود!

یونایتد در سالهای اخیر سرمایه گذاری شدیدی برای تقویت ترکیبش در فاز هجومی داشته است. آنها برای خرید سانچو 85 میلیون یورو به دورتموند پرداختند اما این بازیکن در اولدترافورد روندی نزولی و ناموفق را داشته است.  یونایتد سال گذشته برای آنتونی 5+95 میلیون یورو پرداخت که بازیکن برزیلی در اولین فصلش هشت گل و سه پاس گل ثبت کرد. 

یونایتد حالا برای خرید راسموس هویلوند مبلغ 85 میلیون یورو خواهد پرداخت تا برای خرید سه مهاجم در سه فصل اخیر، 260 میلیون یورو پرداخته باشد که اگر پرداخت 17 میلیون یورو برای رونالدو، 21 میلیون یورو برای دیالو را هم در نظر بگیریم، این مبلغ به 300 میلیون یورو نزدیک می شود. 

4125