تهران متفاوت تر از هميشه در فوتبال زنان

تهران متفاوت تر از هميشه در فوتبال زنان

پايگاه خبرى فوتبالى- در سال هاى اخير تيم هاى تهرانى زيادى در ليگ برتر فوتبال زنان حاضر بوده اند اما هيچكدامشان نتايج خوبى نگرفته اند و حتى نامى از آنها هم باقى نمانده است.

به گزارش فوتبالى، فصل گذشته ليگ يك فوتبال زنان ايران با صعود دو تيم تهرانى به ليگ برتر ايران پايان يافت. از همان ابتدا، با توجه به سابقه تيم هاى تهرانى بسيارى از اهالى فوتبال از اين اتفاق ناراحت شدند چرا كه در سال هاى اخير همواره تيم هاى تهرانى با وضعيت بدى از ليگ برتر كنار رفته اند و هنوز قرارداد خيلى از بازيكنان پرداخت هم نشده است. يكى از آخرين تيم هاى تهرانى اى كه در ليگ برتر حضور داشت، بادرود تهران بود كه بازيكنانش همچنان به دنبال حق و حقوق خود هستند. پيش از آن هم تيم هاى تهرانى زيادى مثل آذرخش و حتى استقلال تهران بوده اند كه منحل شده اند و اين باعث شده است، بازيكنان به بازى در تيم هاى تهرانى نگاهى نداشته باشند.

يكى از تيم هاى صعود كرده به ليگ برتر امسال، ستارگان تيكا است. تيمى با هدايت شادى رضايى كه قرار است امسال وضعيت تهران را متفاوت كند. اين تيم قرار است با نام آواى تهران به ميدان برود. به گفته مسئولان باشگاه، اين تيم از نظر اسپانسرى هم تامين شده است و مشكلى در هزينه ها ندارد و حتى براى جلب اعتماد پيش پرداخت هم به بازيكن داده مى شود.

حالا بايد ديد اين تيم تهرانى مى تواند متفاوت تر از ساير تيم هاى تهرانى و در حد مدعى باشد يا باز هم شاهد كنار رفتن تيم هاى تهرانى در پايان فصل خواهيم بود.

٦٠٠١