مرفاوی: عابدزاده را به چشم یک استقلالی می‌بینم

مرفاوی: عابدزاده را به چشم یک استقلالی می‌بینم

پايگاه خبری فوتبالی-  از دید سرمربی اسبق استقلال، احمدرضا عابدزاده را نباید پرسپولیسی دانست.

به گزارش فوتبالی، احمدرضا عابدزاده یکی از نفراتی است که سابقه بازی در هر دو تیم محبوب پایتخت را دارد اما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران، خودش را یک پرسپولیسی می‌داند نه استقلالی. موضوعی که واکنش جالب سرمربی اسبق استقلال را به دنبال داشته است.

صمد مرفاوی در بخشی از گفت و گویش با تسنیم، درباره این موضوع گفته است:" من امثال عابدزاده را که به پرسپولیس رفتند، پرسپولیسی نمی‌بینم، گذر زمان باعث شد از استقلال جدا شوند و الآن دم از پرسپولیسی بودن می‌زنند، عابدزاده در استقلال شهرت پیدا کرد و او را به‌چشم یک استقلالی می‌بینم."

مرفاوی در ادامه صحبتهایش ادعای جالبی را درباره چهره محبوب پرسپولیسی‌ها مطرح کرده و درباره اینکه از دید صادق ورمزیار هم، عابدزاده یک چهره استقلالی است تا پرسپولیسی، چنین نظری داشته است:" ما نزدیک به هم بودیم و خصوصیات و افکار هم را می‌دانستیم و روی این حساب چنین حرف‌هایی را می‌زنم. نامجومطلق، بیانی و سال‌ها بعد که علیرضا نیکبخت واحدی به پرسپولیس رفتند کاری کردند که به استقلال برگردند، چون دل‌شان با استقلال بود، عابدزاده هم همین شرایط را داشت اما موقعیتی برای او پیش نیامد که به استقلال بازگردد."

1999