آرسنال برای جذب دروازه بان اسپانیایی با بایرن مونیخ رقابت خواهد کرد

آرسنال برای جذب دروازه بان اسپانیایی با بایرن مونیخ رقابت خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال در حال بررسی احتمال جذب داوید رایا، دروازه بان برنتفورد است.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها می‌خواهند تا رایا را برای به چالش کشیدن آرون رمزدیل به خدمت بگیرند. آرسنال هنوز اقدامی رسمی در این جهت انجام نداده است اما برنتفورد از علاقه آن‌ها با خبر است. آرسنال سال‌هاست به رایا علاقه مند است و قبل از جذب رمزدیل در سال 2021، می‌خواست او را به ورزشگاه امارات بیاورد. بایرن مونیخ مذاکراتی را برای جذب قرضی رایا با برنتفورد داشته است، در حالی که انتقال او به تاتنهام در اوایل تابستان موفقیت آمیز نبود.

به نقل از اتلتیک، ناتینگهام فارست به جذب دروازه بان دوم آرسنال یعنی مت ترنر علاقه مند است. در حال حاضر در ارزش گذاری دو تیم بر سنگربان آمریکایی تفاوت وجود دارد اما مذاکرات ادامه دارد. 

برنتفورد برای فروش دروازه بان اسپانیایی خود 40 میلیون پوند طلب کرده است، در حالی که رایا قبلا میل خود برای ترک این تیم برای کسب جام را اعلام کرده بود. رایا باید این موضوع را در نظیر بگیرد که در صورت پیوستن به آرسنال، چه میزان زمان بازی نصیبش خواهد شد، در حالی که آرسنال باید میزان مبلغی که قادر به پرداخت آن است را در نظر بگیرد. با توجه به مشارکت رایا در بازی تیم، او به نظر گزینه خوبی برای تیم میکل آرتتا خواهد بود، همچنین به نظر طرفداران این تیم، یک گزینه برای به چالش کشیدن رمزدیل لازم است.

2102