ستاره هال سیتی در روزهای آینده تصمیم‌گیری می‌کند

ستاره هال سیتی در روزهای آینده تصمیم‌گیری می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- جیدن فیلوگن، ستاره این فصل هال سیتی که مورد توجه باشگاه بارسلونا و چند باشگاه لیگ برتری قرار گرفته بود تا چند روز آینده تصمیم نهایی خود را برای تیم بعدی‌اش می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، تقویت خط حمله، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو است. تنها عنصر بارسلونا در خط حمله که قطعا در تابستان به فروش گذاشته نخواهد شد، لامین یامال است. دیگر بازیکنانی که در خط آتش بارسا حضور دارند، اگر پیشنهاد مناسبی برایشان برسد به فروش خواهند رسید تا وینگری جدید به تیم اضافه شود.

نیکو ویلیامز، نزدیک‌ترین گزینه به بارسلونا در چند هفته اخیر بوده است. این وینگر جوان و سرعتی که فصل گذشته در اتلتیک بیلبائو بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشته بود، حالا در رقابت‌های یورو 2024 نیز نقش تاثیرگذاری در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. زوج او و لامین یامال، رویای خوان لاپورتا برای آینده بارسلونا هستند، او تصور دارد که این دو بازیکن توان رقابت با ستاره‌های سرشناس رئال مادرید را دارند.

اما شاید به علت مشکلات اقتصادی، بارسلونا رقابت نقل و انتقالاتی برای خرید نیکو ویلیامز را به دیگر تیم‌ها واگذار کند. چند تیم انگلیسی از جمله آرسنال و چلسی شرایط نیکو را زیر نظر دارند. در چنین شرایطی، بارسایی‌ها به دنبال گزینه‌ای جایگزین هم هستند.

یکی از این گزینه‌ها، جیدن فیلوگن، ستاره هال سیتی است. به نقل از فابریزیو رومانو، جیدن فیلوگن در روزهای آتی برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کند. بارسلونا می‌خواهد فیلوگن را به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد.

1428