طرح؛ خط حمله‌ای که رئال مادرید به آن نیاز دارد

طرح؛ خط حمله‌ای که رئال مادرید به آن نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در بازی دوستانه خود مقابل بارسلونا یک مشکل بسیار بزرگ و اساسی داشت و آن مشکل هم مشکل تمام کنندگی بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید بامداد امروز ( یکشنبه چهار مرداد 1402 ) در یک بازی دوستانه در دالاس آمریکا به مصاف بارسلونا رفت و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند رئال مادرید را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند.

شاید در نگاه اول برای کسی که این بازی را ندیده باشد، این طور به نظر برسد که بارسلونا کاملا سوار این بازی بوده است و رئال مادرید نتوانسته است حمله ای ترتیب دهد و به همین خاطر آبی و اناری پوشان توانسته اند با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست دهند.

اما وقتی که به آمار بازی رجوع کنیم، می بینیم که رئال مادرید 29 بار در این بازی اقدام به شوتزنی کرده است اما هیچ کدام از این شوت ها گل نشده اند. در این جا به یک مشکل اساسی در رئال مادرید پی می بریم و این مشکل هم مشکل تمام کنندگی است.

وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس، دو مهاجم رئال مادرید مقابل بارسلونا بودند و جود بلینگام پشت سر آن ها بازی می کرد. آن ها بار ها به دروازه بارسلونا نزدیک شدند اما نتوانستند آن را باز کنند.

با رفتن کریم بنزما به الاتحاد عربستان، جای خالی یک مهاجم نوک در ترکیب رئال مادرید احساس می شود. خوسلو که به رئال مادرید آمده است به هیچ وجه مقابل بارسلونا نتوانست در دقایقی که در زمین حضور داشت، خودی نشان بدهد.

کیلیان امباپه گزینه ای است که مدت ها است نامش پیرامون رئال مادرید مطرح است و شاید این بازیکن بتواند در کنار وینی جونیور و رودریگو مشکل گلزنی رئال مادرید را حل کند.

1471