استقلال در آستانه امضای قرارداد با حامی مالی جدید/ آبی ها بالاخره پولدار می شوند؟

استقلال در آستانه امضای قرارداد با حامی مالی جدید/ آبی ها بالاخره پولدار می شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس اخباری که از گوشه و کنار به گوش می رسد مدیران باشگاه استقلال با یک برند معتبر برای فصل پیش رو به توافق رسیده ‌اند.

به گزارش فوتبالی، قرار است باشگاه استقلال در هفته پیش رو قراردادی رسمی با اسپانسر جدیدش امضا و از حامی مالی فصل پیش رو، رونمایی کند.

ظاهرا هفته گذشته بود که علی خطیر مدیرعامل استقلال، جلساتی را با دو برند معتبر برگزار کرد تا شرایط حامیان مالی جدید برای باشگاه استقلال مشخص شود و حالا طبق خبرهایی که از اطراف باشگاه استقلال به گوش می‌رسید حاکی از آن است که با یکی از این دو برند توافقات لازم صورت گرفته و استقلال در آستانه ثبت یک قرارداد بسیار قابل توجه و آنطور که گفته می شود، منحصربفرد است. 

پیش نویس قرارداد باشگاه استقلالی و حامی مالی جدیدش آماده شده و اگر اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ ندهد آبی‌ها این هفته از اسپانسر خود رونمایی می‌کنند. 

ظاهرا حامی مالی جدید باشگاه استقلال یک فروشگاه معتبر در فضای مجازی است. البته این فروشگاه معتبر مجازی، تنها شرکتی نیست که با استقلال تا پای توافق با او پیش رفته است اما گویا مبلغ نهایی این فروشگاه مجازی بالاتر از رقیب این برند که اتفاقا یک برند معتبر  هم هست، بوده و همین مساله باعث شده استقلال در آستانه عقد قرارداد با این حامی مالی باشد.

باید تا روزهای آینده صبر کرد و دید که چه اتفاقی می افتد.

۹۰۹۸