رسمی؛ ریاض محرز به الاهلی عربستان پیوست

رسمی؛ ریاض محرز به الاهلی عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – ریاض محرز، طی انتقالی از منچستر سیتی به تیم الاهلی عربستان پیوست.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 32 ساله به جدیدترین صید بزرگ لیگ عربستان تبدیل شده که با انتقالی به ارزش 30 میلیون پوند راهی خاورمیانه شده است. منچستر سیتی در سال 2018، برای جذب این ستاره الجزایری از لستر سیتی، مبلغ 60 میلیون پوند پرداخت کرد. محرز فصل گذشته، در 47 بازی موفق شد تا 15 بار گلزنی کند، فصلی که در نهایت به کسب سه گانه این تیم منجر شد. او دو سال دیگر با سیتیزن‌ها قرارداد داشت اما در هر دو فینال اف ای کاپ و لیگ قهرمانان اروپا، بر روی نیمکت این تیم حضور داشت. بازیکنان بزرگ دیگری مانند کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس و جوردن هندرسون، پیشتر راه کریستیانو رونالدو را در سفر به خاورمیانه پیش گرفته بودند، در حالی که استیون جرارد به تازگی به عنوان سرمربی تیم الاتفاق منصوب شده بود. 

صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان، مالکیت 4 تیم بزرگ عربستانی را به دست آورده است که الاهلی نیز جزو آن‌ها به شمار می‌رود و قصد دارد تا این لیگ را به یکی از 5 لیگ برتر دنیا تبدیل کند. 

محرز تنها بازیکن لیست بزرگسالان منچستر سیتی بود که تور پیش فصل این تیم را از دست داده بود و حالا چمدان خود را به مقصد عربستان، بسته است. باید دید پس از جدایی او، گواردیولا برای تقویت قدرت تهاجمی تیم خود چه میکند، در حالی که برناردو سیلوا نیز به شدت به جدایی از من سیتی لینک شده است.

2102