ادعای رومانو: توافق ستاره پاریسن ژرمن با الهلال

ادعای رومانو: توافق ستاره پاریسن ژرمن با الهلال

پایگاه خبری فوتبالی -  مارکو وراتی به زودی به جدیدترین نام بزرگ دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد که به لیگ عربستان خواهد رفت و پیراهن الهلال را خواهد پوشید.

به گزارش فوتبالی و به ادعای فابریتزیو رومانو، الهلال عربستان در یک قدمی جذب مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاریسن ژرمن است. مذاکرات در حالت پیشرفته قرار دارد و به وراتی 30 ساله، پیشنهاد 3 ساله داده شده است. وراتی در تابستان گذشته، قراردادی چهار ساله با پاریسن ژرمن امضا کرد و حالا به نظر می رسد که خیلی زودتر از اتمام قراردادش در پی اس جی، می خواهد پاریس را ترک کند و ماجراجویی جدیدی در خاورمیانه آغاز کند. وراتی 11 سال است که در پاریسن ژرمن توپ می زند و در همین پنجره تابستانی مورد توجه منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید قرار گرفت. 

به نقل از سایت گل، نام های بزرگی در همین تابستان به عربستان رفتند و به نظر می رسد که وراتی نیز به جمع این بازیکنان بپیوندد. او در الهلال در کنار بازیکنانی همچون سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس و کالیدو کولیبالی توپ خواهد زد. 

البته پاریسن ژرمن نیز در این تابستان بیکار ننشسته است و توانسته با خرید مانوئل اوگاته و کانگ این لی، خط هافبک خود را تقویت کند. 

4416