ترکیب رئال مادرید و الهلال عربستان؛ بنزما در خط حمله

ترکیب رئال مادرید و الهلال عربستان؛ بنزما در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های جام باشگاه های جهان، رئال مادرید و الهلال عربستان از ساعت 22:30 به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست می آید و در نهایت کدام تیم موفق می شود به پیروزی برسد و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی برای این بازی کریم بنزما، ستاره و کاپیتان تیمش را در نوک خط حمله قرار داده است و از وینیسیوس جونیور و فدریکو والورده به عنوان دو وینگر در دو سمت ستاره فرانسوی استفاده کرده است و باید دید که این خط حمله رئال مادرید در این بازی به چه شکل عمل خواهد کرد.

در خط هافبک رئال مادرید شاهد آن هستیم که تونی کروس و لوکا مودریچ در کنار هم قرار گرفته اند و اورلین شوامنی به عنوان هافبک دفاعی پشت سر آن ها بازی می کند. با توجه به مصدومیت هایی که رئال مادرید در پست مدافع چپ دارد، می بینیم که ادواردو کاماوینگا بار دیگر در این بازی در پست مدافع چپ به میدان رفته است و به طور کلی او در حال تبدیل شدن به یک مدافع چپ است.

ترکیب رئال مادرید

لونین، دنی کارواخال، آنتونیو رودیگر، داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، شوامنی، کروس، مودریچ، وینیسیوس، والورده، کریم بنزما.

ترکیب الهلال

المعیوف، عبدالحمید، هیون سو، البلیهی، خلیفه الدوساری، کویلار، محمد کانو، کاریلو، سالم الدوساری، ویتینیو، مارگا.

1470