رقابت چلسی و آرسنال برای خرید قدوس

رقابت چلسی و آرسنال برای خرید قدوس

پایگاه خبری فوتبالی - محمد قدوس ستاره 22  ساله غنایی به هدف جدید چلسی و آرسنال تبدیل شده است و دو باشگاه لندنی برای خریدنش رقابت می کنند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم بزرگ لندنی در نظر دارند که این ستاره را به خدمت بگیرند. دو باشگاه در زمستان برای خرید مودریک رقابت کردند که در نهایت بازیکن اوکراینی راهی استمفوردبریج شد و در این تابستان هم رقابت دیگری را برای خرید دکلان رایس داشتند که در نهایت این بازیکن به تیم آرتتا پیوست و به گران ترین انتقال تابستان تبدیل شد. هافبک هافبک آژاکس به هدف جدید آبی پوشان و توپچی ها تبدیل شده است.

در رقابت برای تقویت خط هافبک به نظر می رسد که چلسی در حال حاضر برای خرید پدیده غنایی برتری دارد. قدوس در روزهای اخیر در تمرینات آژاکس حضور نداشته که باشگاهش علت غیبتش را مصدومیت دانسته اما برخی تصور می کنند که او در حال مذاکره با غول های انگلیسی است. تیم پوچتینو حاضر است تا برای خرید این هافبک مبلغ 45 میلیون یورو هزینه کند. ملی پوش 22 ساله غنایی می تواند بخش مهمی از پروژه تاد بولی برای جوان سازی ترکیب چلسی باشد.

از سویی آرسنال نیز به این بازیکن علاقمند است اما پیش از آن باید برخی بازیکنانشان را بفروشند. آرسنال در این تابستان برای خرید رایس، هاورتز و تیمبر 230 میلیون یورو هزینه کرده و فقط 20 میلیون یورو از فروش ژاکا و ماری درآمدزایی کرده است. آنها امید زیادی دارند تا با فروش تیرنی و بالوگان بتوانند پول خرید قدوس را جور کنند.  این هافبک غنایی تا 2025 با آژاکس قرارداد دارد که فصل گذشته نیز در تیم هلندی خوش درخشید و هجده گل به ثمر رساند.

4125