گزارش ویژه/ اکران چهارمین پرده از همکاری قایدی و فرهاد در شارجه

گزارش ویژه/ اکران چهارمین پرده از همکاری قایدی و فرهاد در شارجه

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی در تیم جدیدش باید زیر نظر کسی توپ بزند که خاطرات خوبی از همکاری با او دارد.

به گزارش فوتبالی، مهمترین نکته انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلبا حضور او در تیمی است که فرهاد مجیدی هدایتش را به عهده دارد. این در حالی است که دستیار ایرانی فرهاد مجیدی گفته بود، از استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما فرهاد مجیدی، قایدی را به امارات برد و بخشی از طرفداران استقلال هم علیه مجیدی مواضعی گرفتند. 

اولین همکاری این دو نفر، به لیگ هجدهم برمی‌گردد. زمانی که بعد از اخراج وینفرد شفر، فرهاد مجیدی در بازیهای آخر فصل، هدایت آبی‌ها را به عهده گرفت و از همان زمان همکاری او با قایدی شروع شد.. پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی ازجمع آبی‌پوشان، فرهاد مجیدی جای او را گرفت تا فصل جدیدی از همکاری او با قایدی شکل بگیرد.

 قایدی که با نظر علیرضا منصوریان در ابتدای لیگ هفدهم از تیم ایران‌جوان به استقلال پیوسته و با اعتماد ویژه استراماچونی به چهره اصلی ترکیب آبی‌ها بدل شده بود در فصلی که تحت تاثیر کرونا قرار گرفت، عملکرد بسیار خوبی در تیم فرهاد داشت.

 شماره هفت محبوب آبی‌ها که بعد از شکست در فینال جام حذفی در برابر تراکتور از هدایت استقلال کناره‌گیری کرده بود در میانه‌های لیگ بیستم جای محمود فکری را گرفت. فصلی که در پایان آن، قایدی راهی شباب الاهلی امارات شد تا شاید با فروش او، بخشی از مشکلات مالی استقلال حل شود. اتفاقی که البته هیچ وقت رخ نداد!

قایدی در ۴۹ مسابقه با هدایت فرهاد مجیدی به میدان رفته که ماه‌حصل آن ۱۲ گل زده بوده و باید دید او در اتحاد کلبا – تیمی مربوط به شهر شارجه - هم می‌تواند خاطرات خوب همکاری‌های گذشته‌اش با مجیدی را تکرار کند یا نه. 

گزارش از جواد حامدنیا/ پایگاه خبری فوتبالی 

9098