احتمال روز؛ پرسپولیس وحدتش را از دست می‌دهد!

احتمال روز؛ پرسپولیس وحدتش را از دست می‌دهد!

پرسپایگاه خبری فوتبالی – در فاصله کمتر از 10 روز به شروع فصل جدید لیگ، هنوز تکلیف بازیکنی که مجبور به جدایی از پرسپولیس خواهد شد، مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرسپولیس به حداقل دو یا سه بازیکن جدید نیاز دارد. خریدن بازیکن جدید به خودیِ خود سخت است اما به نظر می‌رسد در پرسپولیس انتخاب بازیکن مازاد از خرید بازیکن جدید هم سخت‌تر شده است. 

البته یک راهکار بسیار دشوار برای فرار یحیی از این سردرگمی وجود دارد. این که او بازیکنانی را برای اضافه شدن به تیمش انتخاب کند که زیر 23 سال هستند. در این صورت نیازی به خارج کردن بازیکنان بزرگسال نیست. اما پیدا کردنِ بازیکنِ خوبِ زیرِ 23 سال هم خودش مصیبتی است. 

یک راه ساده‌تر هم هست. این که بازیکنی که مورد توجه بقیه تیم‌ها قرار گرفته و پیشنهادها جدی دارد را بفروشی. در حال حاضر وحدت هنانوف در این وضعیت قرار دارد. اخبار غیررسمی حاکی از آن بود که سپاهان و تراکتور این بازیکن را می‌خواستند و حالا از گل گهر به عنوان مشتری جدی مدافع قرمزها نام برده شده است منتها علیرغم پیشنهاد جدی سیرجانی‌ها، هنوز یحیی گل‌محمدی با جدایی احتمالی این بازیکن کنار نیامده است.

تردید یحیی برای این است که هنانوف یک بازیکن دارای چند پست، محسوب می‌شود. در دفاع راست هم به جز دانیال اسماعیلی‌فر گزینه دیگری وجود ندارد. اگر هنانوف برود فقط علیرضا بابایی می‌ماند که شاید نشود روی او به عنوان ذخیره دانیال حساب کرد.

اما سوال این جاست. اگر قرار باشد پرسپولیس برای خرید بازیکن جدید، یک بازیکن را کنار بگذارد جز هنانوف گزینه دیگری هم دارد؟ جستجو برای گزینه‌های دیگر به جایی نرسیده است. قبلا از سینا اسدبیگی هم به عنوان گزینه خروج نام برده می‌شد اما با جذب نشدن سعید عزت‌اللهی، این موضوع منتفی شده است. پس همچنان بازیکن تاجیکستانی گزینه اصلی خروج است و اگر قرار باشد یک نفر این تیم را ترک کند پرسپولیس ترجیح می‌دهد وحدت را از دست بدهد نه بازیکن دیگری را. 

1359