عکس؛ دیدار آگوئرو و پسرش با مسی و بوسکتس

عکس؛ دیدار آگوئرو و پسرش با مسی و بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، بازیکن سابق منچسترسیتی، بارسلونا و تیم ملی آرژانتین که به علت مشکلات قلبی از فوتبال خداحافظی کرده است، به تازگی دیداری با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس داشته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و سرخیو آگوئرو ارتباطی گرم و صمیمی با هم دارند و دو دوست نزدیک هستند. برخی ها معتقدند که سرخیو آگوئرو موجب شده است تا لیونل مسی به اینتر میامی برود چرا که آگوئرو در شهر میامی آمریکا زندگی می کند و به این ترتیب به خاطر این ارتباط نزدیک، مسی راهی میامی شده است تا از این لحاظ به آگوئرو نزدیک باشد.

به تازگی سرخیو آگوئرو به همراه پسر خود به تمرین تیم اینتر میامی سر زده است و آن جا با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس دیدار کرده است. لیونل مسی در اولین بازی خود برای اینتر میامی که مقابل تیم کروز آزول مکزیک در رقابت های لیگ کاپ بود، عملکرد بسیار خوبی داشت و به این ترتیب موفق شد یک گل دیدنی در دقیقه 94 از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند.

بوسکتس هم مثل لیونل مسی اولین بازی خود برای اینتر میامی را مقابل کروز آزول تجربه کرد. مسی و بوسکتس به همراه جوردی آلبا و تاتا مارتینو چهره هایی هستند که از بارسلونای 2013/14 در اینترمیامی حضور دارند.

1471