اختصاصی؛ نفت آبادان – استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود

اختصاصی؛ نفت آبادان – استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که تا چند روز پیش میزبانی ورزشگاه تختی آبادان از بازی صنعت نفت و استقلال در هفته اول لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام بود اما حالا خبر آمده که این ورزشگاه تا حدی زیادی آماده شده و به احتمال قریب به یقین به بازی مهم هفته اول می‌رسد. 

به گزارش فوتبالی، تا قبل از قرعه کشی لیگ برتر، باشگاه صنعت نفت آبادان قصد داشت ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان میزبان بازی‌های خانگی‌اش در این فصل معرفی کند. دلیل این تصمیم هم آماده نبودن ورزشگاه تختی آبادان بود. این ورزشگاه در حال تعمیرات اساسی است و یک ماه پیش احتمال کمی داشت که تا بازی‌های خانگی نیم فصل اول صنعت آماده شود. 

اما با برگزاری قرعه کشی و وقتی مشخص شد نفت آبادان باید در اولین بازی میزبان استقلال باشد نظر نفتی‌ها عوض شد و آنها تصمیم هر طور که شده در ورزشگاه تختی آبادان از استقلال میزبانی کنند. حتی محمدحسین رحمانی، مدیرعامل صنعت نفت یک هفته پیش گفت: «بسیار امیدواریم که در آبادان میزبان استقلال باشیم و شخصا نظر بنده این است حتی اگر بدون تماشاگر هم باشیم به اهواز نرویم اما در این بین نظر سایر نهادهای برگزارکننده نیز مهم است.»

حالا امروز سهیل مهدی مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبالی گفت بازی دو تیم به احتمال قریب به یقین در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد: «در ورزشگاه تختی آبادان کار به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و پیشرفت چشمگیری در روند آماده‌سازی این ورزشگاه مشاهده می‌شود. من خودم فردا به آبادان می‌روم تا از نزدیک وضعیت را بررسی کنم. به احتمال 90 درصد بازی دو تیم صنعت نفت و استقلال در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.» 

مهدی در پاسخ به این سوال که اگر یک درصد این ورزشگاه آماده نشود تکلیف چیست گفت: « خیلی بعید است. اما اگر این اتفاق بیفتد باید در ورزشگاه دومی که میزبان معرفی می‌کند بازی کنند.»

بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال از هفته اول لیگ برتر ساعت 21:30 روز جمعه 13 مرداد برگزار خواهد شد.

1359