سوژه روز/ نگاه ویژه کی‌روش به خرید جدید استقلال

سوژه روز/ نگاه ویژه کی‌روش به خرید جدید استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جدید استقلال، پیش از این مورد توجه سرمربی پیشین تیم ملی قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته به طور رسمی از آریا برزگر به عنوان خرید جدید باشگاه استقلال رونمایی شد. بازیکنی که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان حضور داشت و یکی از نفرات تیم جوانان بود که بعد از هماهنگی کارلوس کی‌روش با صمد مرفاوی، فرصت حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان را پیدا کرد.
قرار بود او و 10 بازیکن دیگر صرفا جای خالی لژیونرها را پر کنند اما عملکرد آریا برزگر آنقدر چشم کی‌روش را گرفت که حتی به او در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه هم بازی داد.
بر اساس ادعای یکی از روزنامه‌های چاپ امروز، سرمربی وقت تیم ملی آنقدر به عملکرد این مهاجم 20 ساله علاقه‌مند می‌شود که در جمع دستیارانش اعلام می‌کند اگر بعد از جام جهانی به همکاری با فدراسیون ایران ادامه دهد، قطعا او را به لیست تیم ملی اضافه خواهد کرد.
گفته می‌شد اگر کی‌روش بعد از جام جهانی در تیم ملی بماند، آریا برزگر یکی از بازیکنانی است که حتی شانس همراهی تیم ملی در جام ملتهای آسیا را خواهد داشت.
با رفتن کی‌روش، فعلا خبری از حضور برزگر در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیست اما نمایش خوب او با پیراهن تیم امید، استقلالی‌ها را مجاب کرد که سراغ این بازیکن بروند و حالا باید منتظر ماند و دید آریا برزگر زیر نظر جواد نکونام در لیگ بیست و سوم چه عملکردی خواهد داشت.

6442