پاکو و اثبات عملی؛ آقایی انتخاب سرمربی تراکتور

پاکو و اثبات عملی؛ آقایی انتخاب سرمربی تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور در عمل هم اثبات کرد که سعید آقایی انتخاب خود او بوده است.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی را باید جنجالی‌ترین انتقال این فصل لیگ برتر قلمداد کرد. بازیکنی که به دلیل اتفاقات بازی نیمه تمام تراکتور - پرسپولیس شدیدا مورد هجمه تی‌تی‌ها قرار داشت ولی تصمیم گرفت دوباره به زادگاه خود برگشته و پیراهن تراکتور را بر تن کند.

انتقالی که اصلا به مذاق برخی هواداران خوش نیامد و آن‌ها اعتراضات گسترده‌ای را در فضای مجازی علیه مدافع تبریزی نشان دادند. با این حال عذرخواهی آقایی و هم‌چنین اعلام حمایت صریح پاکو خمز از این بازیکن فضا را به نسبت قبل برای وی بهتر کرد.

پاکو خمز در واکنش به حواشی موجود از اردوی ‌ترکیه و طی پیامی ویدیویی به صورت شفاف اعلام کرد که آقایی انتخاب خود اوست و باتوجه به سبک بازی این مدافع، سرمربی اسپانیایی درخواست جذب وی را داده و از هواداران خواست به خاطر تراکتور، کدورت‌های گذشته را کنار بگذارند.

اما صحبت‌های پاکو صرفا حرف نبود و سرمربی تراکتور در عمل هم اثبات کرد که به آقایی اعتقاد ویژه‌ای دارد. جایی که بعد از حصول توافق تراکتور با محمد نادری، خمز نام دیگر خرید جدید خود یعنی علی شجاعی را برای فسخ قرارداد به مدیران این تیم معرفی کرد و مدافع تبریزی را بین بازیکنان خود نگه داشت تا حمایت خود از این بازیکن را در عمل هم اثبات کرده باشد.

1997