طلسمی که مسی در اولین حضورش در اینتر میامی شکست

طلسمی که مسی در اولین حضورش در اینتر میامی شکست

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی شروع درخشانی در اینتر میامی داشت و توانست با ضربه کاشته در دقیقه 94، دروازه آندرس گودینیو را باز کند تا تیمش در مقابل کروز آزول مکزیک با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، مسی خاطره خوشی از اولین بازیهایش در تیم هایش نداشت اما بالاخره در اینتر میامی در این زمینه طلسم شکست. در حقیقت هرگز نشده بود که مسی در اولین بازی خود برای یک تیم، گل یا پاس گل داشته باشد و در بارسلونا، تیم ملی آرژانتین  و در پی اس جی در این زمینه ناکام بود.

اولین بازی غیررسمی مسی در بارسلونا در مقابل پورتو در 16 نوامبر 2003 انجام شد. مسی شانزده ساله به پرتغال سفر کرده بود و با نظر فرانک رایکارد پانزده دقیقه بازی کرد که هیچ کدام از دو شوتش به ثمر ننشستند. اولین بازی رسمی لئو برای بارسلونا در زمانی انجام شد که 17 سال و سه ماه و 22 روز سن داشت و در دربی کاتالونیا به جای دکو وارد زمین شد و در حضور هشت دقیقه ای خود، اثر چندانی در جریان بازی نگذاشت.

اولین بازی لئو در پی اس جی به 29آگوست 2021 برمی گردد که مقابل رنس بازی کرد اما در 25 دقیقه حضورش در زمین، کیفیت جالبی را نداشت.  اولین بازی مسی در تیم ملی آرژانتین نیز به 17 آگوست 2005 برمی گردد که در دیداری دوستانه مقابل مجارستان در دقیقه 66 وارد زمین شد که در 92 ثانیه حضورش در زمین، سه لمس توپ داشت و توسط مارکوس مرک اخراج شد! حرکت خشن مسی مقابل ویلموس ونژاک باعث شد تا داور تصمیم بگیرد که به او کارت قرمز نشان بدهد.

4125