سوال روز/ آیا حسین‌زاده به استقلال بازمی‌گردد؟

سوال روز/ آیا حسین‌زاده به استقلال بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سوالی که این روزها زیاد پرسیده می شود این است که آیا واقعا استقلال می تواند امیرحسین حسین زاده را به استقلال بازگرداند؟

به گزارش فوتبالی، در حالیکه کانالهای هواداری در این باره اخبار زیادی را منتشر کرده اند اما بر خلاف اخبار منتشرشده، بازگشت امیرحسین حسین‌زاده به استقلال را نباید قطعی دانست.

حسین‌زاده یکی از نفراتی است که جواد نکونام تاکید زیادی روی جذبش داشته و هر از گاهی اخباری درباره احتمال بازگشت این بازیکن به تیم سابقش منتشر شده منتها مشکل اینجاست که با توجه به قراردادی که این بازیکن با باشگاه شارلوا دارد، باشگاه بلژیکی به همین راحتی رضایتنامه او را برای استقلال صادر نخواهد کرد.

حسین‌زاده در مصاحبه‌ای که داشته، آخرین وضعیت بازگشت احتمالی‌اش به استقلال را اینگونه توضیح داده است:" تا یک جایی مذاکرات خوب پیش رفت و خودم هم با آقای نکونام صحبت کردم. دوست داشتم برگردم و این موضوع را هم اعلام کردم. من تحت قرارداد باشگاه شارلوا هستم و کارهای انتقال و مذاکرات بعدی باید توسط باشگاه استقلال و شارلوا انجام می‌شد که خب من در آن نقشی ندارم و تابع نتیجه مذاکرات دو باشگاه هستم."

حسین‌زاده که به خاطر احتمال بازگشتش به استقلال، در تمرینات شارلوا حاضر نشده بود، با توجه به اینکه فعلا اتفاق جدیدی درباره حضور مجددش در لیگ برتر رخ نداده، تصمیم گرفته دوباره در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند و به قول خودش تا این لحظه هیچ خبر خاصی درباره بازگشت او به استقلال رخ نداده است!

البته استقلال نمی تواند حسین زاده را به صورت قرضی بگیرد چرا که قوانین جدید اجازه چنین کاری را نمی دهد و استقلال باید امیرحسین حسین زاده را قطعی از شارلوا بگیرد. نکته قابل توجه این ماجرا قیمت سال گذشته و امسال حسین زاده است. او فصل پیش با 250 هزار یورو به بلژیک رفت اما حالا برای اینکه استقلال بتواند به صورت قطعی و دائمی این بازیکن را بگیرد، باید حدود 850 هزار یورو برای او به باشگاهش بپردازد. اتفاقی که به نظر ناممکن می آید چرا که استقلال اگر از این پولها داشت، محمد محبی را حفظ می کرد یا مهدی قایدی را بین زمین و آسمان نگاه نمی داشت! 

1984