گزارش روز/ بررسی آخرین وضعیت مهدی قایدی و استقلال

گزارش روز/ بررسی آخرین وضعیت مهدی قایدی و استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه استقلالی ها امیدوارند مهدی قایدی در استقلال بماند اما دیروز باشگاه شباب الاهلی امارات در صفحه اینستاگرامش، تصویری از مهدی قایدی استوری کرد. 

به گزارش فوتبالی، هنوز برای استقلالی‌ها مشخص نشده که قایدی فصل آینده هم در تیم محبوبشان توپ خواهد زد یا نه. درست است که او با جواد نکونام صحبت کرده و از طرف دیگر باشگاه استقلال به باشگاه شباب الاهلی امارات به صورت رسمی نامه زده منتها تا زمانی که مهدی قایدی به ایران برنگردد و کارش درست نشود و در تمرین استقلال شرکت نکند، نمی‌توان ادامه همکاری او با آبی‌ها را قطعی دانست.

در چنین شرایطی، استوری دیروز  یکی از صفحات هواداری باشگاه شباب الاهلی – که قایدی بازیکن تحت قرارداد این باشگاه محسوب می‌شود – باعث افزایش نگرانی هواداران استقلال شده است. 

برخی معتقدند این استوری یعنی اینکه ستاره بوشهری در راه برگشت به امارات است و فصل آینده پیراهن تیم قهرمان امارات را بر تن خواهد کرد. برخی هم می گویند این صفحه هواداری بدون هیچ دلیلی چنین تصویری منتشر کرده است. 

درباره مهدی قایدی ماجراهای متفاوتی نقل می شود، اما داستان این است که خودش می خواهد این فصل را هم در استقلال بازی کند. البته استقلال مذاکرات را با باشگاه شباب الاهلی پیش می برد اما حتی اگر علی خطیر موفق شود، یک فصل دیگر قایدی را به صورت قرضی در استقلال نگه دارد، این برای آخرین بار است که قایدی می تواند قرضی به استقلال بیاید. چون طبق قانون جدید فدراسیون فوتبال، حضور بازیکن قرضی ایرانی که در لیگهای خارجی حضور دارد، ممنوع است و این قانون در حالی شامل محبی، قایدی و نیازمند می شد چون قانون پس از قرضی بودن این سه بازیکن در فوتبال ایران تصویب شد. استقلال که محبی را از دست داد و نه آجورلو و نه فتح الله زاده و نه حجت کریمی نتوانستند او را به صورت قرضی نگاه دارند چه برسد به آنکه بخواهند قرارداد قرضی او را دائمی کنند. مهدی قایدی در صورت ماندن در استقلال در این فصل، باید در فصل بعدش، قراردادش دائمی شود. سپاهان توانست قرارداد پیام نیازمند را دائمی کند و حالا فقط مهدی قایدی مانده که تکلیفش معلوم شود. 

باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه اتفاقی برای قایدی رخ خواهد داد.

2636