جزییات قرارداد استقلال با مهدی‌پور؛ پاداش 80 میلیون تومانی برای هر بازی!

جزییات قرارداد استقلال با مهدی‌پور؛ پاداش 80 میلیون تومانی برای هر بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- در ادامه رونمایی از قراردادهای عجیب بسته‌شده در دوران مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، این بار جزییات قرارداد مهدی مهدی‌پور با این باشگاه، رسانه‌ای شده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس جزییات این قرارداد که در خبرگزاری فارس منتشر شده، رقم قرارداد جدید مهدی‌پور با استقلال، 12 میلیارد تومان برای فصل اول و 19 میلیارد تومان برای این فصل خواهد بود.

شاید مهمترین بند این قرارداد، پاداش ویژه‌ای باشد که برای هر بازی این هافبک دفاعی در لیگ برتر در نظر گرفته شده که بر اساس آن، 80 میلیون تومان به حساب این بازیکن واریز خواهد شد. بندی که برای فصل جدید هم معتبر خواهد بود. بندی که باعث شده مهدی‌پور حتی اگر فقط در نیمی از بازیهای استقلال در لیگ به میدان برود، حداقل یک میلیارد تومان از این باشگاه جدا از قرارداد پایه‌اش، دریافتی داشته باشد.

البته بندهای دیگری هم در قرارداد این بازیکن وجود دارد. از آپشن 1.5 میلیاردی در هر فصل به عنوان حق مسکن گرفته تا آپشن 2 میلیاردی رضایت مدیرعامل و پاداش 1.5 میلیاردی بابت دعوت به تیم ملی منتها با توجه به آپشن‌هایی که در قراردادهای بسته‌شده با استقلالی‌ها دیده شده، نمی‌توان بندهای موجود در قرارداد این باشگاه با مهدی مهدی‌پور، چندان فضایی نیست!

1984