پیروزی پر گل آبی‌های خوزستان در بازی دوستانه امروز

پیروزی پر گل آبی‌های خوزستان در بازی دوستانه امروز

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دوستانه‌ای که به میزبانی استقلال خوزستان از تیم بزرگسالان احسان ری که در لیگ آسیا ویژن تهران با مربی گری مهدی بدرلو بازیکن اسبق فولاد خوزستان،در مجموعه ورزشی بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال خوزستان، در این دیدار که در سه نیمه ۳۰ دقیقه ای برگزار شد شاگردان پورموسوی با نتیجه ۴ بر صفر پیروز این دیدار شدند.

سرمربی آبی های دیار کارون در سه نیمه از ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان استفاده کرد، که نشان از تفکرات جوانگرایی پورموسوی دارد.

پورموسوی در دومین دیدار تدارکاتی خود با میدان دادن به بازیکنان جوان آکادمی خود نشان داد تفکر و اعتقاد زیادی در این فصل پیش رو به بازی دادن به جوانان و معرفی پدیده های جدید خوزستانی به فوتبال کشور دارد.

در هر سه نیمه از مسابقه ۶۰درصد شالکه تیم درون زمین را بازیکنان جوان و جویای نام آکادمی و ۹۰درصد بازیکنان درون میدان مسابقه را فرزندان بومی و خوزستانی تشکیل میدادند.

ازنکات مهم در این مسابقه گلزنی هر سه خردید جدید پورموسوی در این مسابقه بود.که در دقیقه ۹ حسین ساکی با پاس گل بهروز بارانی گل اول را به ثمر رساند.در دقیقه ۴۹ رحیم زهیوی با پاس زیبای باصری گل دوم را به ثمر رساند،در دقیقه ۵۵ محمد حسین باصری توپ را درون دروازه قرارداد.اما این پایان کار شاگردان پور موسوی نبود تا در دقیقه ۸۱ پدرام رحیمی گل چهارم را به ثمر رساند تا در این دیدار آبی پوشان دیار کارون با نتیجه ۴ بر صفر برنده این دیدار باشند.

باشگاه استقلال خوزستان از مجموعه باشگاه احسان ری و مدیر آکادمی خوزستانی این مجموعه مربی با دانش کشور جناب آقای افشین رباطیان کمال تشکر را دارد.

1999