علت غیبت مهرداد محمدی در تمرین استقلال مشخص شد

علت غیبت مهرداد محمدی در تمرین استقلال مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد عدم حضور مهرداد محمدی در تمرین استقلال دلایل شخصی داشته است و قرار نیست این بازیکن با استقلال، فسخ کند.

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر یک غایب بزرگ داشته است. جدا از علیرضا رضایی که با لباس شخصی در بازی دوستانه دیروز تیمش مقابل هوادار حضور داشت و احتمال جدایی‌اش از استقلال را باید بالا دانست، مهرداد محمدی هم با لباس شخصی شاهد شکست تیمش در بازی دوستانه مقابل شاگردان محمود فکری بود. اتفاقی که باعث شد شایعاتی نگران‌کننده برای هواداران استقلال با محوریت این بازیکن مطرح شود.

امروز چند سایت خبری به این نکته اشاره کردند که با توجه به پاس نشدن اولین چک مهرداد محمدی، این بازیکن با اینکه برنامه‌ای برای فسخ قراردادش در این مقطع ندارد اما نمی‌خواهد در تمرینات استقلال شرکت کند تا اینگونه اعتراضش را به این وضعیت نشان دهد اما ظاها ماجرا کلا چیز دیگری است.

در حالیکه این موضوع به نگرانی جدید هواداران استقلال تبدیل شده، انتشار استوری همسر مهرداد محمدی در برخی کانال‌های هواداری این تیم نشان می‌دهد که خرید جدید آبی‌ها درگیر یک مساله شخصی خوشایند است و با توجه به اینکه قرار است پدر شود، به همین دلیل در چند روز اخیر نتوانسته حضور منظمی در تمرینات تیمش داشته باشد. البته گفته شد او برای انجام دادن کارهای شخصی اش به دوحه قطر رفته بود و یکی دو روزه به تهران بازگشته بود.

۶۴۴۲