النصر به دنبال خرید بازیکن از منچستریونایتد و لورکوزن

النصر به دنبال خرید بازیکن از منچستریونایتد و لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان همچنان در تلاش است تا با خرید ستارگان فوتبال اروپا، ستاره اصلی خود یعنی کریستیانو رونالدو را راضی کند.

به گزارش فوتبالی، النصر که مذاکراتی جدی برای خرید سکو فوفانا هافبک ساحل عاجی - فرانسوی لانس را داشته، حالا در آستانه جذب الکس تیس مدافع کناری منچستریونایتد قرار دارد. این دفاع چپ 30 ساله یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و شیاطین سر هیچ مشکلی با جدایی او ندارند. رونالدو پس از شکست النصر مقابل سلتا به مشکلات تیمش اشاره کرد و امیدوار است که خریدهای جدید بتواند این تیم را از بحران خارج کند.الکس تیس اخیرا گفته بود که دوست دارد در سویا بماند اما به نظر می رسد که مسیرش به سوی النصر عربستان خواهد بود.

از سویی گفته می شود که النصر در مسیر جذب موسی دیابی وینگر فرانسوی باشگاه لورکوزن هم قرار دارد. در ماه های اخیر شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به این بازیکن مطرح شده بود. اخیرا تلاش های استون ویلا برای جذب دیابی به بن بست خورده است که به نظر می رسد که النصر در تلاش است تا از فرصت استفاده کند و این بازیکن را به لیگ عربستان ببرد. به نظر می رسد که النصر همچنان از تیم های پرکار نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

4125