همه در انتظار باز شدن جعبه سیاه باشگاه استقلال/ آجورلو و فتح الله زاده به قید وثیقه ِآزاد هستند!

همه در انتظار باز شدن جعبه سیاه باشگاه استقلال/ آجورلو و فتح الله زاده به قید وثیقه ِآزاد هستند!

پایگاه خبری فوتبالی- پرونده شکایت رییس سازمان خصوصی از دو مدیر پیشین استقلال، مسائل مربوط به امور این باشگاه را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که گذشت، سه مدیرعامل مختلف روی صندلی ریاست باشگاه استقلال نشستند. مصطفی آجورلو که از یک فصل با قهرمانی بدون شکست گذر کرده بود – بدون هیچ توضیحی از سوی وزارت ورزش – از مدیریت آبی‌ها برکنار شد که البته هزینه های عجیب او در این باشگاه که موجب بدهی‌های کلان شده بعدها علنی شد. علی فتح الله‌زاده هم بدون اینکه آورده‌ای برای آبی‌ها داشته باشد، به آخرین مدیری تبدیل شد که طلب استراماچونی را پرداخت نکرد تا نقشی جدی در حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. در ادامه حجت کریمی هم بعد از غائله علیرضا بیرانوند مجبور به ترک این باشگاه شد.

نکته جالب اینجا است که هر سه مربی نام برده درگیری‌هایی با حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی داشته و دارند. در این بین حواشی مربوط به آجورلو و فتح الله زاده جدی‌تر است. قربان‌زاده بدهی‌های کلان باشگاه استقلال و همچنین حذف از آسیا را متوجه این دو مدیر میداند که بارها و بارها در مصاحبه‌های متعدد به آن تاکید کرده است.

تنش‌ها میان او با دو مدیر سابق استقلال اخیر بیشتر هم شده چرا که قربان‌زاده اعلام کرده از فتح الله زاده و آجورلو شکایت کرده و آزادی این دو نفر در حال حاضر به قید وثیقه است.

 قربان‌زاده همچنین شکایتش را شدیداللحن عنوان کرده است. در اینکه این پرونده به چه سرانجامی ختم خواهد شد باید منتظر ماند اما قطعا پاسخ سوالات زیادی را به اهالی فوتبال و هواداران استقلال خواهد داد. بیراه نیست اگر بگوییم در حال حاضر این پرونده مانند جعبه سیاه مسائل مربوط به باشگاه استقلال است که اگر باز شود، ماجراهای این باشگاه را وارد فاز تازه‌ای خواهد کرد.

6442