يک جام و چندين مدعى/ فاتح جام جهانى زنان كدام كشور است؟ (بخش دوم)

يک جام و چندين مدعى/ فاتح جام جهانى زنان كدام كشور است؟ (بخش دوم)

پايگاه خبرى فوتبالى- در ادامه مدعيان جام جهانى در بخش دوم به ساير مدعيان اين جام مى پردازيم.

به گزارش فوتبالى، دو تيم آمريكا و انگليس، شانس هاى اصلى فتح جام جهانى هستند، اما نبايد از ساير تيم ها هم غافل شد.

آلمان:

دومين تيم پرافتخار جام جهانى آلمانى است كه دو بار جام جهانى را به كشورش برده است. آنها در سال هاى ٢٠٠٣ و ٢٠٠٧، در دو دوره متوالى قهرمان جام جهانى زنان شدند اما نتوانستند جايگاهشان را حفظ كنند و رو به افول رفتند. البته ناگفته نماند آنها حالا صاحب يكى از تيم هاى قدرتمند جهان هستند و با بازيكنانى نظير، پوپ، شولر، اوبردروف و ماگول قرار است قدرت خود را به رخ حريفان بكشند.

اسپانيا:

لاروخا براى سومين بار به جام جهانى رسيده است. بهترين عملكرد آنها حضور در جمع ١٦ تيم پايانى اين مسابقات است. اما فوتبال اسپانيا در سال هاى اخير پيشرفت زيادى كرده است و حضور بارسلونا به عنوان بهترين تيم دنيا در اين چند سال گواه اين موضوع است. الكسيا پوتياس، هرموسو، بونمتى، استر و ماريونا بازيكنانى هستند كه مى توانند اسپانيا را در رسيدن به جام كمك كنند.

كانادا:

قهرمان المپيك ٢٠٢٠ توكيو، درست است كه آمار خوبى در جام هاى جهانى نداشته است اما قهرمانى اش در آخرين تورنمنتى كه همه ى تيم هاى خوب دنيا در آن شركت داشته اند، باعث مى شود هيچ تيمى از كانادايى ها غافل نشود. كريستين سينكلير در ششمين جام جهانى اش بايد در كنار فلمينگ و بوچانان مهره هاى تاثير گذار اين تيمند كه بايد براى قهرمانى بجنگند.

فرانسه:

فرانسوى ها كه جام جهانى قبلى را ميزبانى كردند حالا در فكر افتخارات بالاتر هستند. آنها در اولين قدم هروه رنارد را به عنوان سرمربى به فرانسه آوردند و حالا با دو جين ستاره نظير، كاسكارينو، رنارد، مجرى، هنرى و سومر جزو تيم هاى خوب اين دوره به حساب مى آيند.

از ديگر تيم هاى مدعى اين جام مى توان به استرالياى ميزبان همراه با بازيكنانى مثل كر و فولر و فورد، برزيل همراه مارتا و گِيِس، سوئد همراه با كوزوواره اصلانى و هلند هميشه مدعى اشاره كرد.

٦٠٠١