استقلال به خاطر 8 میلیارد تومان، محبی را از دست داد!

استقلال به خاطر 8 میلیارد تومان، محبی را از دست داد!

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر بوشهری فصل گذشته تیم فوتبال استقلال نکته جالبی درباره جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، جدایی محمد محبی از استقلال جزو اتفاقاتی بود که هواداران و حتی سرمربی این تیم را به شدت عصبانی کرد. در واقع این مدیران سابق استقلال بودند که نتوانستند انتقال قرضی او را تمدید کرده و یا به انتقال دائمی تبدیل کنند.

این بازیکن که دیشب به صورت ویدیویی در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده بود در این باره توضیحاتی ارائه کرد که بخشی از آن قابل تامل بود. او روایتش را با عدم پرداخت پول اولیه توافق شروع کرد و آن را اصلی‌ترین دلیل جدایی‌اش از آبی‌ها عنوان کرد: «من وقتی به استقلال آمدم قرار بود 140 هزار یورو به سانتاکلارا پرداخت شود. عدم پرداخت همین مبلغ باعث شد توافق قبلی طرفین برای دائمی شدن انتقال لغو بشود. مشکلات از جایی شروع شد که این پول به سانتاکلارا انتقال پیدا نکرد.»

محبی در واکنش به اینکه مدیران وقت هنوز نگفته‌اند که آن پول را پرداخت نکرده‌اند، اعلام کرد اینکه مدیران می‌گفتند پول بلوکه شده قابل قبول نیست و چنین چیزی صحت ندارد: «من می‌دانستم که 140 هزار یورو بلوکه نشده و در واقع به پرتغال ارسال نشده است اما رسیدی فرستادند که اعتبار باشگاه استقلال را زیر سوال برد. از جعلی بودن یا جعلی نبودن این رسید اطلاعی ندارم.»

سکوت مدیران وقت باشگاه استقلال درباره این اتفاق در حالی ادامه دارد که ظاهرا یکی از اعضای باشگاه به محبی گفته به خاطر همین موضوع توافق مجدد با سانتاکلارا امکان پذیر نیست.

 محمد محبی خودش در این باره می‌گوید: «یکی دو هفته پیش آخرین باری بود که با باشگاه در ارتباط بودم که به من گفتند بخاطر عدم پرداخت 140 هزار دلار توافق قبلی لغو شده است.»

با یک تبدیل نرخ ارز ساده مشخص می‌شود مدیران استقلال به خاطر مبلغی کمتر از 8 میلیارد تومان بازیکنی تراز اول مثل محمد محبی را به راحتی از دست داده‌اند. آن هم در شرایطی که بر اساس قراردادهای افشا شده برای بازیکنان نیمکت نشین چند برابر این رقم را هزینه کرده‌اند. هر چند چنین موضوعی شاید برای هوادران این تیم قابل تحمل نباشد اما قطعا به خاطر تکراری شدن سوء مدیریت‌ها، چندان برایشان عجیب نیست.

6442