پیشنهاد وستهم برای جذب قرضی کاپیتان سابق شیاطین سرخ

پیشنهاد وستهم برای جذب قرضی کاپیتان سابق شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی – پیشنهاد وستهم برای جذب قرضی هری مگوایر توسط منچستر یونایتد رد شد.

به گزارش فوتبالی، چکش‌ها مایل اند تا پس از بازگشت به اروپا قدرت دفاعی خود را افزایش دهند. مگوایر پساز دور ماندن از ترکیب اصلی شیاطین سرخ در فصل گذشته، روز یکشنبه به طور رسمی توسط اریک تن هاخ از کاپیتانی تیم یونایتد عزل شد. 

به نقل از میل اسپورت، وستهم پس از فروش 105 میلیون پوندی رایس به آرسنال، درباره احتمال جذب مگوایر پرس و جو کرده است اما پیشنهاد قرضی آن‌ها برای جذب این مدافع انگلیسی توسط منچستر یونایتد رد شد. وستهم به دنبال قراردادی قرضی با بند خرید دائمی است و اعتقاد دارد که خرید دائمی مگوایر در این زمان برای آن‌ها بیش از حد گران خواهد بود. علی رغم کنار گذاشته شدن مگوایر از ترکیب اصلی شیاطین سرخ، منچستر یونایتد او را به عنوان یکی از ارکان مهم ترکیب خود می‌بیند و این مدافع انگلیسی را به خروج از باشگاه مجبور نخواهد کرد. با توجه به اینکه آن‌ها برای این مهاجم انگلیسی در سال 80 میلیون پوند در سال 2019 به لستر سیتی پرداختند، احتمالا مایلند تا مبلغ قابل توجهی را برای فروش او به دست آورند.

وستهم نیز پس از جدایی رایس، مانند یونایتد به دنبال تعیین کاپیتانی جدید برای باشگاه خود است و مگوایر که سابقه کاپیتانی منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس را دارد و بازیکن انگلیسی شناخته شده ای است، می‌تواند کاپیتان جدید آن‌ها باشد.

2102