روزهای سخت یحیی؛ 3 قربانی را انتخاب کن!

روزهای سخت یحیی؛ 3 قربانی را انتخاب کن!

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و سوم با شدت زیاد در حال پیگیری است. 

به گزارش فوتبالی، همه بازیکنانی که قرارداد دارند در تمرینات شرکت می‌کنند و یحیی گل‌محمدی و دستیارانش تمرینات را زیر نظر گرفته‌اند. با این وجود هنوز تیم کامل نشده و پرسپولیس به دنبال جذب 3 بازیکن دیگر هم هست. بازیکنانی که به محض بستن قرارداد باید به محل تمرینات این تیم بروند. اما هر کدام از این بازیکنان که به ورزشگاه کاظمی بروند باید قبل از آن، یک بازیکن این ورزشگاه را ترک کند. 

این اتفاق به این دلیل می‌افتد که لیست 19 نفره بازیکنان پرسپولیس پر است. برای همین در این روزها که تمرینات پرسپولیس در آرامش برگزار می‌شود، گل‌محمدی ساعت‌ها و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. چون مسئولیت این تصمیم‌گیری با اوست. او باید از بین کسانی که چند سال سرمربی‌شان بوده، دو یا سه نفر را انتخاب کند و از تیمش کنار بگذارد تا جا برای 3 تازه‌وارد باز شود. 

در ابعاد کوچک‌تر این وضعیت را می‌توان با سرمربی تیم‌های ملی مقایسه کرد که باید لیست نهایی تیم‌شان را برای حضور در جام جهانی اعلام کنند. 

تازه یحیی خیلی خوش‌شانس بوده که لئاندرو پریرا توافق آسانی برای جدایی داشت و عیسی آل کثیر هم به سپاهان رفت. این اتفاق دایره انتخاب یحیی را کوچک‌تر و کار او را کمی راحت‌تر می‌کند. در حال حاضر نزدیک‌ترین بازیکن به در خروجی، وحدت هنانوف است. از سینا اسدبیگی هم به عنوان دیگر گزینه احتمالی خروج از تیم اسم می‌برند. اما حالا یک نام جدید هم به این دو نفر اضافه خواهد شد. میلاد سرلک به دلیل رسیدن موعد خدمت سربازی‌اش در وضعیت عجیبی قرار گرفته است. سرلک اگر در لیست بعدی تیم ملی نباشد روز اول شهریور سرباز می‌شود و باید از تیم برود. از آنجایی که لیگ از 12 مرداد شروع می‌شود او ممکن است فقط در 3 مسابقه اول پرسپولیس مجوز  بازی داشته باشد. به همین دلیل شاید منطقی نباشد که او فقط برای 3 بازی، یک جا را در لیست پرسپولیس پر کند. البته اگر پرسپولیس موفق به جذب محمدرضا خالدآبادی شود به جای 3 بازیکن می‌تواند دو بازیکن را کنار بگذارد و این کار یحیی را راحت‌تر می‌کند.

1359