هت‌تریک سیدحسین حسینی در خداحافظی با امکان بازگشت!

هت‌تریک سیدحسین حسینی در خداحافظی با امکان بازگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- سید حسین حسینی برای سومین بار پس از خداحافظی به استقلال برگشت.

به گزارش فوتبالی، سید حسین حسینی کاپیتان فصل گذشته استقلال که چند هفته پیش با انتشار یک استوری از استقلال خداحافظی کرده بود، دیشب با حضور در ساختمان باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. البته این کار برای هواداران استقلال جدید نبود و آنها پیش از این دو بار این نوع خداحافظی را تجربه کرده‌ بودند. 

خداحافظی های حسینی همانند قابلیت تلگرام - ترک با امکان بازگشت - هستند و دیشب برای سومین بار این اتفاق رخ داد.

سید حسین حسینی در فصلی که استقلال با فرهاد مجیدی به قهرمانی بدون شکست لیگ برتر رسید تنها ۱۰ گل دریافت کرد و بهترین دروازه‌بان لیگ شد، اما فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و باعث شد تا در نوک پیکان انتقادات قرار بگیرد، البته خط دفاع استقلال هم در این مورد تاثیرگذار بود اما حسینی هم بی تقصیر نبود و اشتباهاتی داشت که حسابی روی اعصاب هواداران استقلال رفته بود.

حالا با توجه به اینکه هواداران استقلال مخالف تمدید قرارداد این بازیکن بودند اما حسینی دو فصل دیگر در استقلال ماندنی شد. البته برخی ها معتقدند مشکل از مربی دروازه‌بان ها است و حسینی زیر نظر اشکان نامداری عملکرد خوبی داشت و عده‌ای هم دلیل اُفت حسینی را عدم وجود رقیب می دانند.

 بهزاد غلامپور فصل آینده هم در استقلال حضور خواهد داشت و با توجه به خرید احتمالی محمدرضا خالد آبادی فصل آینده مشخص خواهد شد که دلیل اُفت حسینی مربی دروازه‌بان ها است یا عدم وجود رقیب!

2636