اتهام عجیب روزبه چشمی به برخی بازیکنان استقلال/ در دربی رعایت رفاقت با پرسپولیسی ها را کردند!

اتهام عجیب روزبه چشمی به برخی بازیکنان استقلال/ در دربی رعایت رفاقت با پرسپولیسی ها را کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ملی‌پوش استقلال درباره عملکرد برخی از بازیکنان این تیم در فینال جام حذفی، ادعای قابل توجهی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، اتفاقات فینال جام حذفی، دربی صد و یکم را به یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های تاریخ مصاف استقلال و پرسپولیس تبدیل کرد.

حالا که بیش از دو ماه از این بازی می‌گذرد، روزبه چشمی کاپیتان استقلال حرفهای شدیدا قابل توجهی درباره آن مسابقه زده است. او در گفت و گوی اینترنتی با عادل فردوسی پور مدعی شده برخی بازیکنان استقلال رفاقتشان با بازیکنان پرسپولیس را در زمین بازی هم دخیل می‌کردند: " بین بازیکنان ما و پرسپولیس رفاقت هست اما بازیکنان پرسپولیس وقتی به زمین می‌آیند هیچ رفاقتی با ما ندارند ولی بدی برخی بازیکنان ما این است که آن رفاقت بیرون را به داخل زمین می‌آورند."

او معتقد است که برخی از همبازیانش، در فینال جام حذفی آنطور که باید مقابل پرسپولیسی‌ها بازی نکرده‌اند: " به آنها گفتم ما تا قبل بازی با پرسپولیسی‌ها رفاقت داریم. داخل زمین همه چیز را باید کنار گذاشت اما برخی آنها همچنان در حین بازی درگیر رفاقتشان بودند."

صحبتهای جنجالی روزبه چشمی هنوز با واکنش خاصی از سوی بازیکنان استقلال همراه نشده اما صفحات هواداری این تیم خواهان معرفی این بازیکنان و اخراج آنها از تیم شده‌اند!

6442