مورد عجیب قراردادهای استقلال؛ دقیقه‌ای 35 میلیون برای یک نیمکت‌نشین!

مورد عجیب قراردادهای استقلال؛ دقیقه‌ای 35 میلیون برای یک نیمکت‌نشین!

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد دروازه‌بان دوم استقلال در فصلی که گذشت جزو عجایب لیگ برتر محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، علیرضا رضایی در فصلی که گذشت، در طول فصل 4 مرتبه برای این تیم به میدان برود. او در مجموع بازی‌های که در لیگ برتر و جام حذفی 433 دقیقا برای آبی پوشان بازی کرده که آمار چندان بالایی به حساب نمی‌آید.

جالب است بدانید که هر چقدر آمار دقایق بازی رضایی برای استقلال بالا نیست، رقم قراردادش با این باشگاه، حسابی خاص بوده است.  بر اساس لیست افشا شده قرارداد بازیکنان استقلال در لیگ بیست و دوم، علیرضا رضایی قرارداد پایه 7 میلیارد و 300 میلیونی داشته که با 5 میلیارد و 400 میلیون مبلغ آپشن‌ها، قرار بوده دریافتی او به 12 میلیارد و 700 میلیون برسد.

البته یکسری از این آپشن‌ها نظیر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و دعوت به تیم ملی فعال نشده و 1.5 میلیارد از مجموع قرارداد او کم شده تا دریافتی خالصش از استقلال در فصلی که گذشت به 11میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

بازیکن 11 میلیاردی استقلال در طول مسابقات فصل که شامل لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده فقط 315 دقیقه بازی کرده که این یعنی هر دقیقه بازی او برای استقلالی‌ها 35 میلیون تومان آب خورده است. رقمی باورنکردنی که به لطف قراردادهای عجیب دوران مدیریت مصطفی آجورلو جامه عمل به خود گرفته است.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که حدود یکماه قبل، رضایی در مصاحبه‌ای که با یک سایت خبری داشت، مدعی شده بود که رقم 10 میلیارد تومان در قرارداد او درج نشده است. احتمالا او آپشن‌های قراردادش را لحاظ نکرده بود!

6442