قرارداد عجیب سید حسین حسینی؛ آپشن‌ها بیشتر از مبلغ پایه!

قرارداد عجیب سید حسین حسینی؛ آپشن‌ها بیشتر از مبلغ پایه!

پایگاه خبری فوتبالی – بعد از انتشار قراردادهای فصل قبل بازیکنان پرسپولیس در روز گذشته، امروز هم قراردادهای فصل گذشته بازیکنان استقلال منتشر شد که حاوی نکته عجیبی درباره قرارداد سیدحسین حسینی بود.

به گزارش فوتبالی، مبلغ پایه قرارداد فصل 1401-1402 برای حسینی 12 میلیارد تومان ثبت شده است. اما نکته عجیب اینجاست که در این قرارداد 7 آپشن برای او منظور شده که مجموع مبالغ این 7 آپشن، 12 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود. یعنی 400 میلیون تومان بیش از مبلغ پایه! البته که همه آپشن‌ها عملیاتی نشده و عدم قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی باعث شد که 2.2 میلیارد تومان از جمع آپشن‌های سیدحسین کم شود.

مورد عجیب دیگر در آپشن‌های حسینی، به بخشی برمی‌گردد که قرار بوده او بابت جمع حضور در هر بازی، 1.5 میلیارد تومان دریافت کند و مشخص است که این رقم برای همه بازیهای لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام بوده که سیدحسین حسینی در دروازه استقلال ایستاده است و با یک حساب سرانگشتی، او تقریبا هر بازی که در ترکیب استقلال بوده، 200 میلیون تومان دریافت کرده است.

شاید مقایسه قرارداد سید حسین حسینی با قرارداد علیرضا بیرانوند در همان فصل بتواند توضیح بیشتری در این باره بدهد. بیرانوند برای فصل 1401-1402 قراردادی با مبلغ پایه 12 و نیم میلیارد تومان بسته بود که 500 میلیون تومان بیشتر از مبلغ پایه قرارداد حسینی است اما مجموع آپشن‌های قرارداد بیرانوند 9 میلیارد و 475 میلیون تومان بوده که کمتر از مجموع مبلغ آپشن‌های حسینی است. مجموع قرارداد پایه و آپشن‌های بیرانوند به 22 میلیارد تومان نرسید اما این عدد برای حسینی از 24 میلیارد تومان گذشته است!

1359