سوال روز/ آیا امیرعابدزاده در آستانه حضور در استقلال است؟

سوال روز/ آیا امیرعابدزاده در آستانه حضور در استقلال است؟

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که برخی خبر داده اند امیرعابدزاده برای استقلالی شدن باید از پدرش کسب اجازه کند.

به گزارش فوتبالی، با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال، خبر آمد که این مربی روی حفظ سید حسین حسینی نظر مثبتی ندارد. همین مساله موجب شد تا حسینی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با هواداران خداحافظی کند. 

اول قرار بود دروازه بان خارجی جایگزین حسینی شود و حتی جنجال عجیب حضور بیرانوند در استقلال هم به راه افتاد اما در نهایت نه دروازه‌بانی از خارج کشور آمد و نه بیرانوند استقلالی شد تا دوباره معادلات روی حسینی متمرکز شود.

این وسط البته نام دروازه‌بان‌های دیگری هم مطرح شد که آخرین آن خالدآبادی دروازه‌بان هوادار بود منتهی از دیروز – آن هم در شرایطی که سیدحسین حسینی در محل تمرین آبی‌ها دیده شد - این بحث مطرح شده که امیر عابدزاده، گزینه ویژه جواد نکونام و مدیران استقلال برای دروازه تیمشان است.

عابدزاده جوان در حالی به استقلال لینک شده که پیش از این و در روزهایی که تکلیف علی بیرو و پرسپولیس معلوم نبود، احمدرضا عابدزاده تلاش کرد تا پسرش را به پرسپولیس برگرداند اما این اتفاق رخ نداد و گفته شد که دروازه‌بان سابق پونفرادینا به دنبال این است که فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

جدا از اینکه عابدزاده جوان علاقه‌ای به حضور در ایران دارد یا ندارد، حضور احتمالی او در استقلال، به یک مورد ویژه دیگر هم بستگی دارد.

گفته شده او در شرایطی استقلالی خواهد شد که پدر او موافق این قضیه باشد و باید دید احمدرضا عابدزاده – که قبل از حضور در پرسپولیس، سابقه بازی در استقلال را داشته – با حضور احتمالی پسرش در استقلال موافقت خواهد کرد یا نه.

البته باز هم همه اینها گمانه زنی است و باید صبر کرد و دید چه اتفاق هایی خواهد افتاد. با توجه به سابقه همبازی بودن نکونام و امیر عابدزاده، برخی شانس این انتقال را بالا می دانند اما در کل پس از ماجرای استقلال و بیرانوند، تا عابدزاده با پیراهن استقلال عکس نگیرد، نمی شود هیچ خبری را در این باره قطعی دانست.

6442