غیبت مشکوک هافبک لیورپول در اردوی آلمان؛ به عربستان می‌رود؟

غیبت مشکوک هافبک لیورپول در اردوی آلمان؛ به عربستان می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که فابینیو هافبک لیورپول به همراه هم تیمی هایش برای آماده سازی اردوی پیش فصل به آلمان نمی رود.

به گزارش فوتبالی، غیبت فابینیو در اردوی پیش فصل لیورپول به تردیدها در مورد آینده وی شدت بخشیده است. در حقیقت بازیکن برزیلی با الاتفاق به توافق رسیده است و به نظر می رسد که باشگاه عربستانی نیز با لیورپول به توافق رسیده و انتقال قطعی شده است. بدین ترتیب لیورپول با جدایی احتمالی فابینیو و هندرسون و انتقال هر دو بازیکن به الاتفاق زیر نظر استیون جرارد، دو تا از کلیدی ترین هافبک های سالهای اخیرش را از دست خواهد داد و کلوپ مجبور است که در خط هافبک، ترکیبش را از نو بسازد.

مشخص نیست که عربستانی ها برای خرید فابینیو چه مبلغی را می پردازند اما با توجه به این که این بازیکن 29 ساله همچنان یکی از آماده ترین هافبک های فوتبال دنیا به شمار می رود، احتمالا مبلغ قابل توجهی را برای خریدنش هزینه خواهند کرد. 

الاتفاق امید زیادی دارد تا با حضور استیون جرارد بتواند سری میان سرها در فوتبال عربستان در بیاورد و در میان چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد. جرارد در ابتدا پیشنهاد این تیم را رد کرده بود اما به نظر می رسد که با وعده خرید ستارگان، پذیرفته که راهی لیگ عربستان شود.

4125