افشای دلیل اصلی جدایی محبی از استقلال

افشای دلیل اصلی جدایی محبی از استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- عدم حفظ محمد محبی توسط مدیران سابق استقلال به سوال جدی هواداران این تیم تبدیل شده است که پاسخ جالبی دارد.

به گزارش فوتبالی، محمد محبی بالاخره از استقلال جدا شد و به روستوف روسیه پیوست. او که سال گذشته به صورت قرضی از سانتاکلارا به استقلال آمده بود، برای فصل بعد هم دوست داشت با آبی پوشان ادامه دهد اما شرایط به نحوی پیش رفت که این اتفاق نیفتاد.

در همین خصوص و بعد از قطعی شدن جدایی این بازیکن، بر اساس داده‌های خبری و اظهارات مدیران سابق باشگاه استقلال، اینطور برآورد شد که 140 هزار دلار گمشده در انتقال محبی باعث شده باشگاه سانتاکلارا دیگر با استقلالی‌ها کنار نیاید. حتی یکی از خبرگزاری‌ها در روزهای اخیر تصویری با عنوان فیش واریز جعلی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شده بود باشگاه پرتغالی اعلام کرده به خاطر تلاش برای فریب توسط طرف ایرانی و همچنین عدم پرداخت مبلغ کامل انتقال قرضی دیگر حاضر به همکاری نیست. علاوه بر اینها ظاهرا ماجرا چیز دیگری هم هست!

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال تا روز 10 خرداد که حجت کریمی سرپرست استقلال بوده مهلت داشته تا با پرداخت 600 هزار دلار بند دائمی کردن قرارداد محمد محبی را فعال کند اما به این دلیل که در آن مقطع پولی در حساب باشگاه نبوده، این فرصت طلایی برای آبی‌ها از دست می‌رود. بر اساس گزارشی که بخش ورزشی روزنامه سیاسی فرهیختگان منتشر کرده این موضوع علت اصلی جدایی ستاره بوشهری از استقلال است که هیچ ارتباطی با ماجرای فیش جعلی ندارد! البته ماجرای فیش های جعلی باعث عصبانیت مدیران سانتاکلارا هم شده بود.

گفتنی است قرارداد قرضی محبی با استقلال در زمان مصطفی آجورلو بسته شد و بعد از روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده به دلیل مشکلات مالی اقدام لازم برای حفظ محبی صورت نگرفت و حجت کریمی هم در این باره کاری نکرد تا این بازیکن ملی پوش مجبور به ترک استقلال شود.

6442