پشیمانی منصوریان از مجادله لفظی با فرهاد مجیدی

پشیمانی منصوریان از مجادله لفظی با فرهاد مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی –علیرضا منصوریان درباره مجادله لفظی دو فصل پیش‌اش با فرهاد مجیدی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، دو فصل پیش بود که پس از تقابل استقلال و نفت آبادان، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی وارد مجادله‌ای لفظی شدند. منصوریان که آن زمان هدایت نفتی‌های آبادان را عهده‌دار بود، از بی‌توجهی و رفتار فرهاد مجیدی در پایان بازی خونش به جوش آمده بود و در کنفرانس خبری پس از مسابقه، با لحن خاصی به او انتقاد کرد.

منصوریان که در آن نشست خبری فرهاد مجیدی را "آقا پسر خوشتیپ" و "آقا پسر گل" خطاب می‌کرد، اینطور ناراحتی خود از همبازی سابق را بروز داد: " آقا پسر گل، شما ما را هم که بردید هیچ مساله ای نیست. ما امروز باختیم. ما امروز تلاش می کردیم شما را ببریم ولی اینکه از کنار حداقل محمد خرمگاه و حسین کاظمی می‌گذری و آن ژست همیشگی‌ات را می‌گیری و آن دوربین را هم کنارت می‌بری تا در راه یکی کت تو را بگیرد و بری داخل رختکن دست بزنی. به نظر من هیچکس در آینده و در نسل سال 90 و 1400 از فوتبال ما چیزی یادش نمی‌آید."

حالا اما پس از گذشت تقریبا دو سال از آن ماجرا، منصوریان می‌گوید که شاید اگر به گذشته برگردد، آن‌ حرف‌ها را درباره فرهاد مجیدی به زبان نمی‌آورد. او که روی آنتن شب‌های فوتبالی آمده بود، توضیح داد که از زمانی که استقلال را ترک کرده به جز مورد فرهاد مجیدی، هیچ اظهارنظری در خصوص این باشگاه نداشته است. 

او در پایان صحبتهایش گفت: " از سال 1396 تا امروز، بجز یک مورد فرهاد، هنوز درباره استقلال صحبتی نکرده‌ام. شاید اگر امروز بود، آن یک مورد را هم در مورد فرهاد صحبت نمی‌کردم. ولی آن روز خیلی به من برخورد. چون دوست قدیمی بودیم، از او یک سری توقعات داشتم."

2509