افشاگری قربان زاده علیه حجت کریمی؛ یک ریال هزینه نکرد!

افشاگری قربان زاده علیه حجت کریمی؛ یک ریال هزینه نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گوی کلاب هاوسی اش با هواداران استقلال و در بخشی از حرف‌هایش افشاگری‌های عجیبی درباره حجت کریمی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، البته قربان‌زاده خودش شروع کننده این ماجرا نبود. برخی هواداران استقلال در این گفت و گو او را متهم به این کردند که همیشه جلوی کمک به استقلال را گرفته است. اینجا بود که قربان‌زاده ناچار شد از خودش دفاع کند. او درباره مدیر عامل قبلی استقلال گفت: «حجت کریمی 53 میلیارد تومان از قرارداد VAS همراه اول، نه اسپانسری همراه اول با کمک ما گرفت و روزی که 12و نیم میلیارد آخر را گرفت و رفت پشت در، به مهرداد محمدی داد آن هم بدون اینکه واریز کند به حساب باشگاه استقلال. همان شب رفت و نوشت قربان زاده فلان... هر کدام شما جای من بودید چه حسی به شما دست می داد؟ من فقط پیام‌ها و وویس‌ها را اگر منتشر کنم که آقای کریمی تا روز آخر به چه شکلی داشت از من پیگیری می‌کرد، باورتان نمی شود.»

قربان زاده ادامه داده است:« آقای حجت کریمی که یک ریال خودش در این موضوعات هزینه نکرد. چیزی که هزینه شد هزینه‌ای بود که ما با این پیگیری‌ها انجام دادیم تا به بازیکنان سابق بدهیم. به کسانی که 40 یا 50 درصد گرفته‌اند. ولی ایشان برای دو تا عکس برای این که فضایی را ایجاد کند رفت و به همان شکلی که مثلا با آقای ساپینتو یک بار می‌رفت رستوران و یک بار به او می‌گفت دائم‌الخمر، همان شکلی که هانی کرده را آورد و بعد گفت من نبودم؛ همان شکلی که یک بار می‌گفت سازمان خصوصی‌سازی خوب است و پول را گرفت اما بعد طور دیگری حرف زد. شما باید جای من باشید تا ببینید چه ناجوانمردی‌ها و چه بدنامی‌هایی انجام شد. من را گذاشتند جلوی هوادار؛ سازمانی که دارد تمام تلاشش را می‌کند آن هم در حالی که مسئولیت مستقیم نداشته است.»

به نظر می رسد قربان زاده در مورد ماجراهای استقلال، یک جعبه سیاه باشد!

1359