پیشنهاد 30 میلیونی الاهلی برای ستاره 32 ساله منچسترسیتی

پیشنهاد 30 میلیونی الاهلی برای ستاره 32 ساله منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الاهلی عربستان در حال آماده کردن پیشنهاد 30 میلیون پوندی خود برای خرید ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی است. 

به گزارش فوتبالی، ریاض محرز فصلی فراموش نشدنی با منچسترسیتی تجربه کرد. او توانست همراه با سیتیزن‌ها به قهرمانی لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برسد. حالا باشگاه الاهلی عربستان مانند دیگر تیم‌های عربستانی تابستانی شلوغ و پرسروصدایی تجربه می کند و می خواهد این ستاره الجزایری را به عربستان بیاورد. الاهلی تاکنون توانسته بازیکنانی مثل ادوارد مندی از چلسی و روبرتو فیرمینو از لیورپول را به خدمت بگیرد و حالا به دنبال جذب ریاض محرز و سادیو مانه می باشد. 

به نقل از سایت گل، The Athletic ادعا می کند که منچسترسیتی اصلاً فروش ریاض محرز در برنامه‌هایش نیست، اما اگر پیشنهاد مناسبی برای این وینگر 32 ساله دریافت کند، ممکن است با آن توافق کند. در حال حاضر، الاهلی می خواهد پیشنهاد 30 میلیون پوندی برای محرز ارسال کند و ستاره سابق لسترسیتی باید تصمیمش را مبنی بر ماندن در فوتبال اروپا و یا رفتن به لیگ عربستان بگیرد. 

محرز یکی از ستاره‌های کلیدی پپ گواردیولا در فصل گذشته بود و باید دید که نظر گواردیولا درباره خروج این ستاره 32 ساله چه خواهد بود.

4416