مهاجم منچسترسیتی در یک قدمی الاهلی عربستان

مهاجم منچسترسیتی در یک قدمی الاهلی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - بسیاری از ستارگان منچسترسیتی پس از کسب سه گانه در مسیر جدایی هستند.

به گزارش فوتبالی، ایلکای گوندوغان به صورت رایگان جدا شد و کایل واکر نیز به بایرن مونیخ پیوست و حالا به نظر می رسد که ریاض محرز در حال بستن ساک هایش است. در حقیقت این وینگر الجزایری سال گذشته قراردادش را با منچسترسیتی تا سال 2025 تمدید کرد اما پول عربستانی ها توجه این مهاجم 32 ساله را جلب کرده است. 

دیلی میل گزارش داده است که ریاض محرز جدیدترین خرید کهکشانی فوتبال عربستان است. در حقیقت نشریه الریاضیه در عربستان نیز گزارش داده است که الاهلی حاضر شده تا 30 میلیون پوند به منچسترسیتی بپردازد و این بازیکن را به خدمت بگیرد. محرز از سویی در الاهلی سالی 43 میلیون پوند به صورت خالص به علاوه پاداش دریافت می کند و قراردادی دو ساله را امضا خواهد کرد. بدین ترتیب این بازیکن می تواند به قراردادی چرب و نرم راهی فوتبال عربستان شود.

الاهلی پی شاز این خرید ادوارد مندی را از چلسی قطعی کرده است و پس از سقوطی ناباورانه دوباره به لیگ فوتبال عربستان برگشته است و همچون النصر، الهلال و الاتحاد تمرکز ویژه ای روی خرید ستارگان فوتبال انگلیس داشته است. ریاض محرز در دوران حضورش در منچسترسیتی 236 بازی، 78 گل و 59 پاس گل را از خود به جای گذاشت. 

البته منچسترسیتی تنها باشگاهی نیست که ممکن است ستاره اش را به لیگ عربستان بدهد چرا که جردن هندرسون و فابینیو نیز شانس زیادی برای پیوستن به الاتفاق عربستان و ملحق شدن به استیون جرارد دارند.

4125