وقتی که لمپارد می‌خواست ستاره 100 میلیونی را کاپیتان چلسی کند

وقتی که لمپارد می‌خواست ستاره 100 میلیونی را کاپیتان چلسی کند

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی فاش کرد که می خواست دکلان رایس را از وستهام به خدمت بگیرد و حتی بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.

به گزارش فوتبالی، پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره آرسنال توانست در جنگ با منچسترسیتی بر سر دکلان رایس پیروز شود و این ستاره انگلیسی را با مبلغ 100 + 5 میلیون پوند پاداش به خدمت بگیرد. البته تاکنون 10 روز از توافق آرسنال با وستهام گذشته، اما توپچی‌ها هنوز قرارداد این بازیکن را ثبت نکرده‌اند که باعث خشمگین شدن سران وستهام شده است. 

به نقل از سایت گل، اولین دوره مربیگری لمپارد در چلسی 18 ماه طول کشید که در نهایت جایش را به توماس توخل داد. اسطوره آبی‌های لندن فاش کرد که در آن زمان می خواست دکلان رایس جوان را به خدمت بگیرد و حتی او را کاپیتان چلسی کند. او در این باره گفت: "بله، من میخواستم رایس را بخرم. مطمئن بودم که این پسر می تواند کاپیتان چلسی برای 10 سال آینده باشد. البته این انتقال هیچ وقت رخ نداد."

اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، رایس در فصل آینده لباس توپچی‌ها را برتن خواهد کرد و در آینده‌ای نزدیک کاپیتان آرسنال خواهد شد. رایس در فصل گذشته توانست با وستهام به قهرمانی لیگ کنفرانس برسد.

4416