گرت بیل از پیوستن به رئال مادرید پشیمان است؟

گرت بیل از پیوستن به رئال مادرید پشیمان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل ستاره ولزی سابق رئال مادرید با تکذیب تمام حواشی اخیر، اعلام کرد که هیچ وقت حتی برای پیوستن به لوس بلانکوس تردید نداشته است و دوران پرافتخاری در این باشگاه رقم زده.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در سال 2013 با مبلغ 80 میلیون پوند از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و واقعاً دوران درخشانی را در این تیم داشت. اگرچه او در 2 سال آخر حضورش در لوس بلانکوس، حواشی زیادی از جمله گلف بازی کردن و دیگر مسائل به وجود آورد، اما یکی از بازیکنان فراموش نشدنی تاریخ رئال مادرید خواهد بود. گرت بیل در سانتیاگو برنائو توانست 5 قهرمانی چمپیونز لیگ، 4 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، 3 قهرمانی سوپرکاپ اروپا، 3 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و 3 قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا در کارنامه‌اش ثبت کند.

به نقل از تایمز، کاپیتان بازنشسته شده ولز گفت: "هیچ شکی راجع به رفتن به رئال مادرید نداشتم و تصمیم درستی گرفتم. همیشه می خواستم برای رئال مادرید بازی کنم و خاطرات بسیار فراموش نشدنی رقم زدیم. البته یک سری لحظات تلخ هم بود که باعث شد احساس تنهایی بکنم. نمی خواستم یک کهکشانی باشم، بلکه می خواستم فوتبال بازی کنم و سپس در تاریکی محو و ناپدید شوم."

4416