جدیدترین اخبار درباره وضعیت فن در سار پس از خون ریزی مغزی‌اش

جدیدترین اخبار درباره وضعیت فن در سار پس از خون ریزی مغزی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی – ادیون فن در سار پس از خونریزی مغزی و قرار گرفتن تحت مراقبت‌های ویژه، حالا خطر مرگ را رد کرده و توانسته با خانواده اش صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، اسطوره سابق آژاکس، منچستر یونایتد و هلند هفته گذشته در کرواسی دچار خونریزی مغزی شد و به سرعت با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد. این بازیکن سابق هلندی، همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نگهداری می‌شود اما همسرش تایید کرده است که در شرایطی پایدار قرار دارد. او طی پیامی که توسط باشگاه آژاکس بازنشر داده شد درباره وضعیت فن در سار گفت:" ادوین هنوز هم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد اما شرایطش پایدار است. او در خطر جانی نیست. هربار که به دیدنش می‌رویم می‌تواند با ما ارتباط برقرار کند. باید صبور باشیم تا ببینیم شرایطش چگونه بهبود پیدا می‌کند."

فن درسار 9 سال را قبل از انتقال به یوونتوس در سال 1999 به عنوان بازیکن آژاکس سپری کرد و در نهایت به تیم‌های انگلیسی فولام و منچستر یونایتد پیوست. او دوران حرفه ای اش را به عنوان قهرمان 2 دوره لیگ قهرمانان، قهرمان 4 دوره لیگ جزیره و 4 دوره لیگ هلند به پایان رساند. فن در سار 52 ساله در سال 2012 به عنوان مدیر بخش نقل و انتقالات آژاکس به پایتخت هلند بازگشت و 4 سال بعد به عنوان مدیر عامل این تیم منصوب شد اما در اواخر ماه می از این سمت استعفا داد.

2102