رامین رضاییان و نمایش عضلات برای یک فصل جدید (عکس)

رامین رضاییان و نمایش عضلات برای یک فصل جدید (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم فوتبال سپاهان که فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت از حالا برای فصل جدید آماده است.

به گزارش فوتبالی، در لیگ بیست و دوم سپاهان فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت. فصلی که هر چند به قهرمانی ختم نشد اما به لطف درخشش ستاره‌های جذاب این تیم، عملکردی دیدنی برای هوادارانش ارائه کرد. یکی از جذابیت‌های اصلی سپاهان در این فصل رامین رضاییان بود. ستاره‌ای که از پرسپولیس به اصفهان رفته بود تا توانایی اثبات شده خودش را بار دیگر به رخ همه بکشد.

فصل برای رامین خیلی خوب شروع شد و خوب ادامه پیدا کرد. او در همان بازی هفته اول مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گلزنی کرد تا به خط و نشانی جدی برای سایر حریفان تبدیل شود. در نهایت 7 گل و 7 پاس گل در 29 بازی نشان داد که این بازیکن تا چه اندازه در ضرباهنگ هجومی تیم مورایس نقش داشته است. اگر گلزنی در جام جهانی را هم به این رزومه اضافه کنید کمی بهتر با مفهوم درخشش رامین به عنوان یکی از طلایی پوشان آشنا خواهید شد.

او حالا خودش را برای یک ماموریت ویژه آماده میکند؛ یک عملیات ناتمام؛ فتح لیگ برتر. هر چند به خوبی می‌داند در سالی که طلایی پوشان رویای ماجراجویی در لیگ قهرمانان را در سر دارند و تیم ملی هم به دنبال طلسم شکنی در جام ملت‌ها است، لحظه به لحظه حضورش در مستطیل سبز ویژه‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

هر چند از تصاویر منتشر شده از تمرین سپاهان اینطور به نظر می‌آید که رامین در شرایط ایده آل قرار دارد؛ آنچه از قاب رامین رضاییان در محل تمرینات دیده میشود چیزی نیست جز پسری پر تلاش که آمادگی جسمی‌اش به لطف نمایان بودن عضلاتش از روز روشن‌تر است.

6442