رامین رضاییان در تبریز؛ اکران پرده‌ای جدید از دلربایی؟

رامین رضاییان در تبریز؛ اکران پرده‌ای جدید از دلربایی؟

پایگاه خبری فوتبالی - رامین رضاییان بدون تجربه حضور در تراکتور، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بین تی‌تی‌هاست.

به گزارش فوتبالی، برای هوادارانی که حتی محبوب‌ترین بازیکن سال‌های اخیر خود یعنی مهدی کیانی را با پیراهن غیرتراکتوری و در لباس سپاهان نپسندیدند، اینکه بازیکنی بدون تجربه حضور در تیمشان و زمانی که بازیکن یکی از تیم‌های رقیب بوده، محبوب تی‌تی‌ها شده باشد؛ امری بسیار نادر است که فقط رامین رضاییان را شامل شده است!

استارت محبوبیت مدافع راست ملی‌پوش سپاهانی در تبریز و بین طرفداران تراکتور، از بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم آغاز شد. جایی که رامین رضاییان برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش در ارسال ضربات کرنر و شروع مجدد بازی باوجود جوی که وجود داشت، میل به توقف مسابقه نشان نمی‌داد تا تنها بازیکنی باشد که از جو ملتهب یادگار در آن مسابقه نیمه تمام با کسب محبوبیت خارج شود!

رضاییان در بازی فصل گذشته تراکتور و سپاهان در ورزشگاه لبالب پر شده از تماشاگر هم مورد تشویق قرار گرفت و در پایان مسابقه در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران لب به ستایش از تی‌تی‌ها گشود و از سپاهانی‌ها خواست همانند آن مسابقه ورزشگاه را برای قهرمانی طلایی‌پوشان پر کنند. مصاحبه‌ای که بسیار مورد توجه پرشورها قرار گرفت و نمودار محبوبیت رامین بین تی‌تی‌ها را بالاتر هم برد.

حال مدافع راست سپاهان بار دیگر باید برای انجام یک مسابقه به تبریز بیاید و در روزی که به نظر شاهد شلوغ‌ترین روز یادگار امام(ره) تبریز پس از مدت‌ها خواهیم بود، باید دید این‌بار روابط رضاییان و تی‌تی‌ها چگونه پیش خواهد رفت و آیا این مدافع همچنان خواهد توانست از جهنم یادگار برای خود مسیری بهشتی پیدا کند یا نه.

1997