لوکاکو به اردوی پیش فصل چلسی اضافه نخواهد شد

لوکاکو به اردوی پیش فصل چلسی اضافه نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو قرار نیست در اردوی پیش فصل چلسی شرکت کند تا با این کار چلسی را برای انتقال به اینتر تحت فشار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، چلسی مدت‌هاست برای انتقال دائمی لوکاکو با اینتر در حال مذاکره است و پیشنهاد 23 میلیون پوندی تیم ایتالیایی برای این بازیکن را رد کرده است. انتظار می‌رود که اینتر با پیشنهادی که به 40 میلیون یورو درخواستی چلسی نزدیک تر است بازگردد. 

به نقل از تلگراف، در ابتدا از لوکاکو خواسته شده بود شد برای تمرینات پیش فصل تیم چلسی که روز چهارشنبه شروع می‌شود به این تیم بازگردد اما این مهاجم بلزیکی برنامه ای برای این کار ندارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که چلسی تاریخ بازگشت لوکاکو را به دوشنبه هفته آینده موکول کرده به این امید که تا آن زمان با تیم اینتر به توافق دست پیدا کند. مائوریتسیو پوچتینو هفته گذشته در اولین کنفرانس خبری اش این مسئله را روشن کرد که لوکاکو باید به تمرینات تیم چلسی اضافه شود مگر اینکه به اینتر فروخته شده باشد.

لوکاکو که فصل گذشته در دوره قرضی اش در اینتر 14 گل به ثمر رساند، پیشنهاد پر سود الهلال برای اضافه شدن به لیگ عربستان را رد کرده است. همچنین یوونتوس به این مهاجم 30 ساله علاقه نشان داده است اما ترجیح لوکاکو بازگشت به اینتر طی قراردادی دائمی است.

2102